Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@00:25:46 GMT

قرعه سخت برای پرسپولیس بهتر است

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۶۲۱۵

قرعه سخت برای پرسپولیس بهتر است

خبرورزشی – پرسپولیس هرگاه در گروه سختی قرار داشته و یا در مرحله حذفی با تیم‌های پرقدرت بازی کرده، راحت‌تر به فینال رسیده است. پرسپولیسی‌ها در دو دوره ای که تا فینال آسیا رفتند رقبای قدرتمندی را شکست دادند و این بار هم اصلاً ناامید نیستند.

شاید اگر پرسپولیس در این مرحله به الهلال نمی‌خورد، در نیمه نهایی باید با این تیم بازی می‌کرد اما حالا تکلیف یکسره شده و این دو تیم پر قدرت آسیا یک فینال زودرس را ۲۴ مهر در ریاض برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس احتمالاً باید در نیمه‌نهایی هم به مصاف دیگر تیم عربستانی یعنی النصر برود تیمی که در نیمه نهایی فصل گذشته رقیب شاگردان یحیی گل‌محمدی بود و در نهایت پرسپولیسی‌ها در یک بازی دراماتیک موفق به شکست این حریف شدند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس الهلال عربستان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آرسنال را از پیش رو برداشت تا راهی دور نیمه نهایی شود. آن‌ها در این مرحله حریف رئال مادرید خواهند بود که شب گذشته منچسترسیتی را حذف کرد.

بایرن به لطف ضربه سر یوشوا کیمیش در ورزشگاه آلیانز آرنا با نتیجه 1-0 آرسنال را شکست داد و با توجه به تساوی 2-2 دو تیم در بازی رفت، به دور بعدی راه یافت و حریق قهرمان 14 دوره چمپیونزلیگ شد.

دیگر دیدار نیمه نهایی قرار است بین تیم‌هایی دورتموند و پاری سن ژرمن برگزار شود که به همین دلیل طرفداران آلمانی فوتبال صحبت‌های زیادی درمورد فینال بین دو تیم آلمانی مطرح کرده‌اند.

کیمیش هم تایید کرد که علاقه دارد فینال بین دو تیم آلمانی برگزار شود تا به نوعی برای رئال مادرید کری خوانده باشد: "احتمال برگزاری فینال آلمانی یک رویا خواهد بود اما دو بازی بسیار سخت در پیش داریم. رویای بازی در ومبلی بسیار هیجان انگیز است."

او درمورد احساسش پس از برد مقابل آرسنال هم گفت: "این احساس شگفت انگیزی است که در شبی مانند امشب چنین گل مهمی را جلوی چشمان هواداران‌مان بزنیم. این جزو لحظاتی است که شما برای آن تلاش می‌کنید، ما برای آن سخت کار کرده‌ایم. امروز جایزه بهترین بازیکن زمین را گرفتم، پس از این بابت خوشحالم. در حال حاضر ما روی نیمه نهایی تمرکز خواهیم کرد، سپس خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد."

دیگر خبرها

  • فینال لیگ غرب آسیا/ رویارویی شهرداری گرگان با الریاضی لبنان
  • فینال لیگ غرب آسیا؛ رویارویی شهرداری گرگان با الریاضی لبنان
  • صعود مستقیم قایق دو نفره زنان به فینال/راهیابی مجلل به نیمه نهایی
  • کیمیش: فینال تمام آلمانی بسیار رویایی خواهد بود؛ باشگاه مقابل انتقادات از من حمایت نکرد
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • فرنگی‌کاران ایران بر بام آسیا