Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش طرفداری، بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های تیم فوتبال استقلال می گوید این تیم شرایط مساعدی برای بازی با الهلال نداشت و به همین دلیل نتوانست حریف خود را شکست بدهد.

بهزاد غلامپور در مورد شکست استقلال برابر الهلال به رسانه طرفداری گفت:

به نظر من تیم خیلی دیر جمع شد و بازیکنان زیادی که به این تیم آمدند نتوانستند هماهنگی لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ۴ ملی پوش استقلال ۴ روز مانده به بازی اضافه شدند و شرایطی نبود که بتوانیم آنها را با هم هماهنگ کنیم.

او ادامه داد:

شنیدم عده ای گفته اند الهلال را خیلی بزرگش کردند ولی آنقدر هم تیم خوبی نبود، اتفاقا ما رفته بودیم الهلال را ببریم و این را تمام بازیکنان که در جلسه فنی حضور داشتند هم می توانند شهادت بدهند. ما روی اشتباهات فردی گل دریافت کردیم و در کل موقعیت های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

مربی دروازه بان های استقلال در مورد اینکه عده ای اعتقاد دارند استقلال در فصل نقل و انتقاالات تقویت که نشده هیچ، نسبت به فصل قبل ضعیف تر هم شده است، گفت:

دیگر خودتان شرایط را می دانید، برای بازی با الهلال بازیکنان فیکس ما در دور گروهی مثل فرشید اسماعیلی، رشید مظاهری، مسعود ریگی، شیخ دیاباته، هروویه میلیچ، محمد نادری و مهدی  قائدی رفته بودند و این بازیکنان تاثیرگذارترین نفرات تیم ما بودند. به جرات می گویم اگر مجیدی جلسه نمی گذاشت هیچکس با استقلال قرارداد نمی بست. خیلی ها به خاطر فرهاد مجیدی قرارداد بستند چون او از جیبش به بازیکنان پاداش پرداخت می کرد و یک فصل آنها را حمایت کرده بود.

غلامپور در مورد اینکه مددی و ملکیان در روزهای اخیر اختلاف با مجیدی را علنی کرده اند، گفت:

این دو نفر اختلاف ها را علنی کرده اند و بهتر است از خودشان سوال کنید، بالاخره آنها اختیار باشگاه را دارند و می توانند هر کاری انجام بدهند.

او در مورد صحبت های تند محمود فکری علیه فرهاد مجیدی هم به یک پاسخ کوتاه اکتفا کرد:

جواب ایشان را نمی دهم.

مربی دروازه بان های استقلال در پاسخ به این سوال که آیا استقلال شانسی برای قهرمانی دارد یا نه هم گفت:

اگر بگذارند استقلال کارش را انجام بدهد مطمئنا می توانیم شانس قهرمانی داشته باشیم ولی اگر مدیریت با بازیکنان و کادر فنی زاویه داشته باشند کار سخت می شود. الان مدتی است که اسپانسر استقلال قایم شده است و اگر پای کار باشد چرا نتوانیم موفق شویم؟  اگر از پشت خراب کاری بشود نتیجه ای حاصل نمی شود و  دودش در چشم هوادار می رود.

غلامپور می گوید نقل و انتقالات استقلال همچنان ادامه دارد:

معلوم است ما مهاجم و هافبک می خواهیم. ارسلان را هم به زور نگه داشتیم و خودتان می دانید ما اصلا مهاجم و هافبک طراح نداریم. از نظر من حتما باید بازیکن بگیریم.

مربی دروازه بان های استقلال در مورد وضعیت فرشید اسماعیلی هم گفت:

فرهاد مجیدی همه بازیکنانی را که می خواست برای آنها به باشگاه نامه زده است و اسناد آن هم موجود است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مربی دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: به رئال تبریک می‌گویم اما استثنایی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

قهرمان فصل گذشته اروپا که نیمه اول با گل رودریگو شکست خورده بود در نیمه دوم با گل کوین دی‌بروینه حساب کار را به تساوی تغییر داد و به وقت‌های اضافه رفت.

بعد از اینکه در وقت‌های اضافه دو تیم در گلزنی موفق نبودند در نهایت این رئال بود که نیم تحت هدایت پپ گواردیولا را در ضربات پنالتی شکست داد.

گواردیولا پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت:"اول از همه به رئال مادرید تبریک می‌گویم. ما از کاری که انجام دادیم پشیمان نیستیم. در تمام پست‌ها استثنایی بازی کردیم اما متاسفانه برنده نشدیم."

بازی؟

ما موقعیتپهایی را برای بردن بازی ایجاد کردیم، اما فوتبال به گل زدن ارتباط دارد. از بازیکنانم متشکرم. این نتیجه یک کار است، آن‌ها [رئال مادرید] در نیمه نهایی هستند و ما نه..."

تعویض‌ها؟

مانوئل [آکانجی]، ارلینگ [هالند] و کوین [دی بروینه] از من خواستند تعویض شوند و نتوانستند به بازی ادامه دهند. این فرصت را دارم که از صمیم قلبم از بازیکنان سیتی تشکر کنم. عملکرد آن‌ها استثنایی بود.

عدم صعود به نیمه نهایی؟

ما هر کاری کردیم تا صعود کنیم و شکست خوردن به این شکل دردناک است، اما به چه شیوه فوق العاده‌ای باختیم.

شکست در ضربات پنالتی؟

یوهان کرویف گفت شانس وجود ندارد، من با او موافقم. امشب احساس بدی داریم اما تمام تلاشمان را کرده‌ایم. به این بازیکنان چه بگویم؟ ما نشان داده‌ایم که می‌توانیم مقابل تیم بزرگی مانند رئال مادرید بازی کنیم. دیگر چه کاری می توانستیم انجام دهیم؟ نمی‌دانم دیگر چه بگویم.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: به رئال تبریک می‌گویم اما استثنایی بودیم
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • درویش: هیچ تیمی کار تمدید با بازیکنان را آغاز نکرده
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی
  • واکنش رسمی تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل محمدی | همه چیز در ۴۸ ساعت اتفاق افتاد