Web Analytics Made Easy - Statcounter

خودروی برقی "لوسید ایر"(Lucid Air) که رقیب اصلی خودروی "تسلا مدل S" است با توانایی پیمایش 837 کیلومتر با یک بار شارژ کامل به طور رسمی به عنوان دوربردترین خودروی برقی دنیا معرفی شد.حالا "لوسید ایر" از دوربردترین خودروی تسلا که تسلا S" است، 161 کیلومتر برد بیشتری دارد. این درحالی است که خودروی "تسلا" با قیمت گزاف 169 هزار دلار عرضه می‌شود، اما "لوسید" در حال بررسی عرضه این خودروی برقی با قیمت 77 هزار و 400 دلار یا احتمالاً 69 هزار دلار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودروی برقی "لوسید ایر"(Lucid Air) که رقیب اصلی خودروی "تسلا مدل S" است با توانایی پیمایش 837 کیلومتر با یک بار شارژ کامل به طور رسمی به عنوان دوربردترین خودروی برقی دنیا معرفی شد.

به گزارش  آی‌ای، به نظر می‌رسد "تسلا موتورز" با یک رقیب قدرتمند جدید روبرو شده است. بر اساس بیانیه مطبوعاتی اخیر، شرکت "لوسید موتورز"(Lucid Motors) با تایید میزان پیمایش 520 مایل(837 کیلومتر) از جانب "آژانس حفاظت از محیط زیست"(EPA) برای خودروی "لوسید ایر"(Lucid Air) صاحب عنوان بیشترین بُرد یک خودروی برقی شده که تاکنون "EPA" آن را تایید کرده است.

با این حال از آنجا که "EPA" دارای شرایط آزمایشی بسیار ویژه است، مشتریان "لوسید" نباید تعجب کنند اگر برد این خودرو در دنیای واقعی تا حدودی متفاوت باشد، چرا که برد "لوسید ایر" در آب و هوای نامساعد و پیمایش شیب‌ها ممکن است تغییر کند.

اکنون این اتفاق یک سال پس از ادعای اولیه شرکت "لوسید" مبنی بر اینکه دوربردترین سدان الکتریکی را تولید کرده رخ داده است. این همچنین یک پیروزی بزرگ برای "پیتر راولینسون" مدیر ارشد فناوری و مدیرعامل این شرکت است که قبلاً توسعه خودروی "تسلا مدل S" را بر عهده داشت. او پیش از این اعلام کرده بود این خودروی برقی در چندین ویژگی اصلی از جمله قیمت، لوکس بودن و شتاب بهتر از خودروهای برقی "ایلان ماسک" است و اکنون دوربردتر بودن را نیز باید به این فهرست افزود.

حالا "لوسید ایر" از دوربردترین خودروی تسلا که تسلا S" است، 161 کیلومتر برد بیشتری دارد. این درحالی است که خودروی "تسلا" با قیمت گزاف 169 هزار دلار عرضه می‌شود، اما "لوسید" در حال بررسی عرضه این خودروی برقی با قیمت 77 هزار و 400 دلار یا احتمالاً 69 هزار دلار است.

"لوسید ایر" دارای یک مجموعه باتری 113 کیلووات ساعتی است که همراه با طراحی آیرودینامیکی فوق العاده، برد این خودرو را افزایش می‌دهند. البته برد این خودرو بسته به شرایط محیط و نحوه رانندگی ممکن است متفاوت باشد، زیرا هر جاده‌ای شرایط خاص خود را دارد و همچنین آب و هوا نیز در این مهم تاثیرگذار است. برای مثال جاده‌های شیب‌دار یا آب و هوای نامساعد و یخبندان می‌تواند تاثیر قابل ملاحظه‌ای بر میزان پیمایش این خودرو داشته باشد/ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دوربردترین خودروی خودروی برقی لوسید ایر هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج هیجانی قیمت دلار فروکش کرد

امتداد - عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: موج هیجانی و صعودی قیمت ارز با توجه به تنش‌های سیاسی و منطقه‌ای محدود و گذرا بود و تقریبا بلافاصله فروکش کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، علی اصغر زبردست در گفت و گو با ایسنا، با توجه به نمایش اقتدار نظامی ایران با نام وعده صادق و بازخوردهای جهانی اظهار کرد: بی تردید نباید تاثیر این تنش منطقه ای را بر بازار نادیده گرفت، اما این مساله تاثیر آنچنانی بر افزایش نرخ ارز نداشت و برخلاف فضاسازی‌ها و پیش‌بینی‌های قبل از عملیات، روند قیمتی چندان دچار نوسان طولانی و عمیقی نشد.

وی ادامه داد: مطمئنا با آرام شدن منطقه و عدم بروز تنش‌های جدید می توانیم منتظر ثبات بیشتر در بازار ارز باشیم. البته فعلا با عدم واکنش رژیم صهیونیستی به عملیات وعده صادق مواجه هستیم که همین موضوع نیز می تواند قیمت ارز را در یک کانال مشخص و ثابت نگه دارد. ما در شب انجام عملیات وعده صادق تا ساعات بامدادی روز بعد، شاهد افزایش قیمت دلار تا ۷۰ هزار تومان بودیم که این موج هیجانی ناشی از تنش‌های سیاسی به سرعت فروکش کرد و دلار دوباره به کانال‌های قبلی بازگشت.

عضو کمیسیون تسهیل تجارت و مدیریت واردات اتاق بازرگانی ایران افزود: معتقدم اعلام عدم حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی در حمله و پاسخ احتمالی به ایران نیز در کاهش قیمت ارز تاثیرگذار بود که مطمئنا این موضع گیری آمریکایی‌ها به دلیل توان بالای ایران در مواجهه با تنش‌های منطقه‌ای صورت گرفته است.

زبردست با اظهار امیدواری به کاهش بیشتر قیمت ارز در روزهای آتی گفت: قطعا اگر شرایط به همین گونه پیش برود می توان امیدوار بود که کاهش قیمت ارز ادامه دار باشد؛ چراکه با اعلام موضع آمریکا نسبت به وعده صادق و عدم پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی، دلیلی برای نگرانی بیشتر مردم و فعالان اقتصادی در بازار وجود ندارد.

وی در پایان ادامه داد: بی تردید نوسانات اخیر ارزی دلیل سیاسی دارد، وگرنه افزایش عجیب قیمت دلار در عرض یک شب، هیچ توجیه منطقی و اقتصادی ندارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد
  • EV2؛ خودروی مقرون‌به‌صرفه‌ کیا آماده رقابت با تسلا می‌شود
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • موج هیجانی قیمت دلار فروکش کرد
  • چین کمر تسلا را شکست/ حراج خودروهای تسلا برای ماندن در بازار
  • افول تسلا؛ قیمت سه مدل از خودروهای برقی تسلا در آمریکا کاهش می‌یابد
  • با ارزش ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد
  • کیا رقیب ارزان قیمت تسلا را روانه خیابان کرد
  • باارزش‌ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد
  • با پول پژو۲۰۷ خودروی ژاپنی بخرید! + عکس