Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حامد بی آزار، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: فیلم کوتاه صد ثانیه‌ای اصغر بشارتی با موضوع آثار مخرب پلاستیک و آلودگی‌های ناشی از آن بر محیط زیست دریا مقام سوم جشنواره فیلم‌های بین المللی اُدنس کشور دانمارک را از آن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی آزار افزود: بخش ویژه جشنواره فیلم کوتاه دانمارک با نام چرا پلاستیک؟ بر موضوع پلاستیک و مسائل جهانی مربوط به آن تمرکز دارد.

او گفت: این جشنواره مورد تایید جشنواره اسکار است و افتخار بزرگی برای جزیره قشم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید

راهیابی چهار اثر هنرمند قشمی به جشنواره کانادا

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: تهیه کننده گی، کارگردانی و تصویر برداری این فیلم کوتاه را اصغربشارتی، تدوین و صدا گزاری منصور وحدانی و بازیگری را ماهر سرودی بر عهده داشتند.

بشارتی تاکنون با ساخت فیلم‌های کوتاه با محوریت معرفی ظرفیت‌های گردشگری جزیره قشم و موضوعات زیست محیطی، موفق به کسب عناوین مختلفی در جشنواره‌های داخلی و خارجی شده است.

جایزه ویژه هیات داوران جشنواره بین المللی مالزی، بهترین تصویر بردار جشنواره ایتالیا، جایزه ویژه هیات داوران جشنواره بین المللی انرژی در سال ۲۰۲۱، مقام نخست مسابقات بین المللی فیلم کوتاه داکا بنگلادش و تقدیر ویژه داوران جشنواره فیلم کوتاه رسانه جدید کشور چین در سال ۲۰۲۰ از افتخارات این هنرمند قشمی است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره بین المللی اصغر بشارتی فیلم کوتاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداو سیما، الهام زارع زاده اصفهانی دبیر اجرایی نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی با حضور در برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر درباره فراخوان این جایزه صحبت کرد.

سوال: از این جشنواره و ساختاری بگویید.
زارع زاده اصفهانی: ساختار جشنواره، رقابتی و ترویجی است که بخش رقابتی آن که با اعلام فراخوان، نشست خبری و رونمایی از پوستر (اعلان) برگزار شد.

سوال: محورهای این جشنواره چیست؟
زارع زاده: این جایزه در پنج بخش رمان، داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه و طرح داستان برگزار می شود و چون در اولین دوره آن هستیم، همه گروه های سنی با هر موضوعی می توانند در آن شرکت کنند.

سوال: این جایزه در سطح ملی برگزار می شود یا در سطح بین المللی؟
زارع زاده: در اولین دوره در سطح ملی برگزار می شود.

سوال: ارزیابی آثار ارسالی به چه صورتی انجام می شود؟
زارع زاده: با توجه به اینکه موضع جایزه داستان و بازآفرینی به صورت آزاد است، آثار دریافتی دسته بندی می شوند، سپس با انتخاب داوران ارزیابی خواهند شد.

سوال: در حال حاضر وضعیت داستان و قصه نویسی در کشور چگونه است؟
زارع زاده: نیازمان به داستان روزانه و روزمره است. از گفتگوهای عادی گرفته تا استفاده از فضای مجازی، تلویزیون، نمایش، فیلم، سریال، پویا نمایی و بازی ها که همگی دارای داستانی است و به تازگی کسب و کارهایمان هم برای خود داستانی دارند.

دیگر خبرها

  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد