Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون همتی درحاشیه بازدید از این طرح ملی افزود: این بلوار ساحلی در مرحله نخست به طول ۲۴ کیلومتر شامل لاین های کندرو، لاین های تندرو، لاین پیاده رو، لاین دوچرخه سواری و نورپردازی منحصر به فرد است.

وی بیان داشت: از دیگر مزیت های این محور ارتباطی، دسترسی به شهرک گردشگری ۹۰هکتاری در محدوده دانشگاه هرمزگان است که در رایزنی با وزیر کشور و راه و شهرسازی در دولت سیزدهم، گام مهم بعدی برای اجرایی شدن این طرح برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان اظهارداشت: این شهرک گردشگری در شرق بندرعباس با استفاده از معماری بومی و بهره گیری از متود روز به عنوان یک ایده خلاقانه قرار است که می تواند جمعیتی نزدیک به ۷۰۰ هزار نفر را در خود جای دهد.

استاندار هرمزگان با همراهی منصور آرامی نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، فرماندار بندرعباس و جمعی از مدیران استانی از بلوار ساحلی شرق بندرعباس بازدید کرد.

«بلوار ساحلی شرق بندرعباس به‌ طول ۲۵ کیلومتر و عرض ۱۱۰ متر به‌ منظور دسترسی به سواحل بکر این منطقه، توسعه گردشگری، استفاده مناسب از دریا و تامین امنیت منطقه شرق بندرعباس درحال احداث است.
قطعه نخست بزرگراه شرقی ساحلی بندرعباس به سمت بندر تیاب میناب به طول افزون بر ۸۰ کیلومتر بوده که مرحله نخست آن به طول ۲۸ کیلومتر توسط شهرداری بندرعباس احداث شده است.
طبق اظهارات معاون سابق عمرانی شهرداری بندرعباس در سال ۹۷ سه پیمانکار همزمان مشغول فعالیت بودند تا قطعه نخست بزرگراه بندرعباس به بندرتیاب را به سرانجام برسانند که افزون بر یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال قرارداد برای انجام این مرحله با پیمانکاران منعقد شد و قطعه‌های بعدی بزرگراه توسط اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در دست مطالعه است.»


 

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گردشگری استانداری هرمزگان  فریدون همتی هرمزگان بندرعباس دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گردشگری استانداری هرمزگان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گردشگری استانداری هرمزگان فریدون همتی هرمزگان بندرعباس دولت سیزدهم شرق بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مرحله نخست ساخت بندر گردشگری چمخاله

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حسین یونسی گفت: بندرگردشگری چمخاله در شهرستان لنگرود قرار است در ۲ مرحله ساخته شود که مرحله نخست آن شامل ساخت جاده دسترسی به طول ۸۵ متر، پل دسترسی به طول ۳۵۲ متر و ۲ بازوی موج شکن که حوضچه آرامش را می‌سازد با مشارکت بخش دولتی به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت مرحله نخست بندر گردشگری چمخاله حدود ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: برای ساخت مرحله دوم این بندر گردشگری شامل ساخت اسکله‌ها برای قایق‌ها و شناور‌های تفریحی، مجتمع‌های اقامتی، هتل، رستوران، اغذیه فروشی، فضای سبز، پارک، استخر و مکان ورزش‌های آبی، برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی فراخوان صادر شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با بیان اینکه برای ساخت اسکه ۲۰ هکتار زمین در این منطقه درنظر گرفته شده است، گفت: ساخت بندر تفریحی چمخاله از اسفند سال ۹۷ در شهرستان لنگرود آغاز شد.

دیگر خبرها

  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران
  • دسترسی به بافت تاریخی شیراز تسهیل می‌شود
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • بیش از ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد لایروبی شد
  • تکمیل مرحله نخست ساخت بندر گردشگری چمخاله
  • جشن مردم هرمزگان به شکرانه انتقام سخت + فیلم
  • هدف گروهک جیش الظلم جلوگیری از توسعه سواحل مکران است