Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:31:24 GMT

رنگ کرونایی نیمی از استان بوشهر زرد شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۶۵۰۵

رنگ کرونایی نیمی از استان بوشهر زرد شد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بر اساس اعلام سامانه ماسک وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فردا شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۵ شهرستان دیلم، گناوه، دشتستان، دیر وجم در شرایط زرد کرونایی هستند و ۵ شهرستان بوشهر، تنگستان، دشتی، عسلویه مانند قبل در وضعیت نارنجی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به اعلام این سامانه اکنون ۵۷ شهرستان کشور در شرایط قرمز، ۲۳۸ شهرستان نارنجی، ۱۳۶ شهرستان زرد و ۱۷ شهرستانق در شرایط آبی قرار دارند.

از ۲۰ شهریور همه ۱۰ شهرستان استان بوشهر در شرایط نارنجی کرونایی بودند.

از شنبه ۱۶ مرداد همه شهرستان‌های استان در شرایط قرمز یا خیلی پرخطر قرار داشتند. از شنبه ۶ شهریور، ۴ شهرستان شامل دشتی، دیر، دیلم و عسلویه از وضعیت قرمز کرونایی در آمدند و شرایطشان نارنجی شد.

گناوه نیز از شنبه ۱۳ شهریور در شرایط نارنجی کرونایی قرار گرفت.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کووید 19 رنگ بندی کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ظهر چهارشنبه به همراه امام جمعه و فرماندار شهرستان عسلویه و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در بدو ورود به شهرستان عسلویه در محل گلزار شهدای گمنام شهر بیدخون حضور یافتند و به مقام شامخ شهدای گرانقدر ادای احترام کردند.

معاونین استاندار و مدیران کل هم اکنون در مصلای نماز جمعه عسلویه آماده ارائه خدمات و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان و درخواست‌های شهروندان شهرستان عسلویه هستند.

کد خبر 6087906

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • نیمی از چین در حال غرق شدن است
  • پرسپولیس سهامدارانش را قرمز پوش کرد!
  • آب‌گرفتگی در ۴ شهرستان استان اصفهان/ آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار هواشناسی
  • صدور هشدار جدید نارنجی هواشناسی + جزئیات
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 
  • لایروبی بیش از نیمی از انهار کشاورزی شهرستان رشت