Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@15:41:39 GMT

گل دوم و سوم ایران به امریکا در جام جهانی فوتسال

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۶۵۲۶

گل دوم و سوم ایران به امریکا در جام جهانی فوتسال

‍‍‍‍‍‍

گل دوم ایران به آمریکا توسط مهدی جاوید

ایران ۲ - ۱ آمریکا

گل سوم ایران به آمریکا توسط اسماعیل‌پور

ایران ۳ - ۱ آمریکا

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: جام جهانی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سنگین عطاءالله مهاجرانی به آمریکا و فرانسه بعد از حمله سپاه به اسرائیل /بازهم به بایدن اطلاعات غلط دادند! 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عطاء الله مهاجرانی در یادداشتی با عنوان « عملیات وعد صادق (۱)» در روزنامه اعتماد نوشت:

در ساعت آشنای ۱:۲۰ بامداد، یکشنبه ۲۶ فروردین ماه، عملیات «وعد صادق» آغاز شد. در این ساعت پهپادها و موشک‌های کروز و بالستیک نیروی هوافضای سپاه پاسدران انقلاب اسلامی وارد قلمروی فلسطین اشغالی شده بودند. نکات با اهمیتی درباره این عملیات می‌توان مطرح کرد، اما مقدمه‌ای که تبیین آن ضرورت دارد، توجه به گستردگی و عمق و پیچیدگی عملیات مرکب وعد صادق است. این تفسیر بی‌گمان درست است که نهضت مقاومت فلسطین به قبل و بعد از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ تقسیم خواهد شد.

توفان الاقصی سرفصل نوینی در تاریخ نهضت آزادی بخش فلسطین است. ۲۶ فروردین، سرفصل جدیدی است که می‌تواند آغاز شکل‌گیری خاورمیانه یا منظومه کشورهای غرب آسیا به روایتی جدید باشد. امریکا و اروپا، به معنای کشورهای عضو پیمان ناتو، می‌خواستند خاورمیانه جدیدی را رقم زنند. به لحاظ نظری شیمون پرز در کتاب «خاورمیانه جدید» خود این موضوع را در همان زمان شکل‌گیری پیمان اسلو مطرح کرد، نتانیاهو هم بعدا در فاصله دو دولتش کتابی نوشت با عنوان: «جایی زیر آفتاب»، در آن کتاب از خاورمیانه جدید سخن گفت، خاورمیانه جدید به روایت شیمون پرز که چنان خاورمیانه‌ای را ندید و به خاک رفت تا خاورمیانه جدید نتانیاهو که زنده به خاک سپرده شده است، مشخصاتی دارد:

۱- اسراییل مرکز و رهبر و فرمانده سیاسی و نظامی و امنیتی خاورمیانه جدید است.
۲- اسراییل مرکز صنعتی و فنی و دانشگاهی و علمی منطقه است.
۳- اسراییل در منطقه نقشی را به عهده دارد که امریکا در جهان ایفا می کند.
۴- مسوولیت نظم نوین منطقه با اسراییل است.

در دوران ترامپ که داماد صهیونیستش تبدیل به کارگزار اسراییل شده بود و ترامپ آنچنان در خوش‌رقصی برای اسراییل پیش رفت که نام یک ایستگاه مترو را به نام او گذاشتند!پروژه طرح صلح قرن کشورهای عربی با اسراییل با همین رویکرد شکل گرفت. امارات و بحرین پیشقدم شدند و سخن از پیوستن سعودی بوده و هست.

عملیات وعد صادق، رویای خاورمیانه جدید به مرکزیت اسراییل و نیز پیمان صلح قرن را اگر نگوییم بر باد داد و به روایت نماینده کویت: «در زباله‌دان تاریخ انداخت!» می‌توان گفت که آن را در افق محال قرار داده است. اسراییل که بیش از شش ماه است در برابر توفان الاقصی از پای در آمده و با جنایت نسل‌کشی می‌خواهد صورتش را سرخ نگه دارد، ناگهان با شوک بزرگ و شگفت‌انگیز یورش پهپادها و موشک‌های کروز و بالستیک ایران روبه‌رو شد. همه تحلیلگران غربی در این نکته اتفاق نظر داشتند که عملیات ایران خارج از تصور و حد پیش‌بینی بوده است. نکاتی که می‌توان درباره این عملیات بدان توجه داشت:

۱- ده‌ها سال است که اسراییل دانشمندان هسته‌ای ایران و سرداران سپاه را ترور کرده است. در سوریه حمله به مراکزی که سپاه از آنها استفاده می‌کرد، تبدیل به یک برنامه همیشگی شده بود. ایران خویشتنداری می‌کرد تا حمله اسراییل در ۱۳ فروردین به کنسولگری ایران اتفاق افتاد. ایران اعلام کرد که از حق مشروع دفاع از خود استفاده می کند. امریکا و اسراییل و هم‌پیمانان موضع ایران را جدی تلقی نکردند. حتی وقتی ایران پیشنهاد کرد که به ازای توقف جنگ در غزه و عقب‌نشینی اسراییل و آتش‌بس دایم از حق مقابله به مثل صرف‌نظر می کند، باز اعتنایی نکردند. حتی پیش‌نویس قطعنامه محکومیت اسراییل در حمله به کنسولگری ایران توسط امریکا و انگلستان و فرانسه وتو شد. اقدام ایران دقیقا وقتی صورت گرفت که تمامی گام‌ها و راه‌های دیپلماسی برداشته شده و به اصطلاح اتمام حجت شده بود.

۲- از هفته پیش امریکا و اروپا دو اقدام متناظر انجام دادند، از سویی به ایران پیغام دادند که درصدد انتقام‌گیری نباشد. وزیران خارجه کشورهای دوست خود را به خط کردند که به ایران پیام تهدید و تحبیب بفرستند. از سوی دیگر از امکانات نظامی خود برای دفاع از اسراییل استفاده کردند. امریکا ناو آیزنهاور را در محدوده نزدیک به اسراییل قرار داد، با همکاری فرانسه مستقیما در ردیابی پهپادها و موشک‌های ایرانی نقش داشتند. دوباره به بایدن اطلاعات غلط دادند!بایدن در بیانیه خود به صراحت به این نکته اشاره کرده و حتی گفته است همه پهپادها و موشک‌های ایران توسط امریکا ردیابی شده و سرنگون شده‌اند! در واقع عملیات «وعد صادق » علیه اسراییل به تنهایی نبوده است. در واقع تمام توانایی دفاع امریکا و فرانسه و اسراییل باعث شده بود تا عملیات ایران ناموفق باشد. ناموفق بود؟!

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895785

دیگر خبرها

  • ایران و ژاپن بی دردسر راهی جام جهانی خواهند شد
  • کنایه سنگین عطاءالله مهاجرانی به آمریکا و فرانسه بعد از حمله سپاه به اسرائیل /بازهم به بایدن اطلاعات غلط دادند! 
  • گزارش فیفا از تیم‌های مدعی در آسیا برای صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • فیفا؛ تیم‌های فوتسال ایران و ژاپن مدعیان اصلی صعود به جام جهانی
  • گزارش فیفا درباره وضعیت ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • فیفا: ایران و ژاپن بخت‌های نخست صعود به جام جهانی فوتسال
  • هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران
  • هشدار سپاه به دولت آمریکا درباره هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران
  • انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریست صهیونیستی/ هشدار به دولت تروریستی آمریکا
  • هشدار سپاه به آمریکا نسبت به هرگونه مشارکت در ضربه به ایران