Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرامرز مرادی مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: توسعه خدمات آبفا و دسترسی تمام شهروندان مناطق مختلف شهری به شبکه توزیع آب اولویت مهم آبفا اندیمشک است.

او با بیان اینکه تمام خدمات آبفا اندیمشک آماده سازی و بسیج شده است تا تمام مناطق مختلف شهر از آب سالم و بهداشتی برخوردار شوند، اظهار داشت: به همین جهت انجام عملیات توسعه شبکه آبرسانی کوی جانبازان اندیمشک مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی ادامه داد: با اجرای عملیات توسعه شبکه آبرسانی کوی جانبازان اندیمشک ۲۰۰ متر شبکه آبرسانی جدید در خیابان‌های رضوی ۱۲ و ۱۳ اجرا و به بهره برداری می‌رسد.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک تصریح کرد: با اجرای کامل این طرح، تمام انشعابات غیر مجاز خیابان‌های رضوی جمع آوری و فشار آب در این منطقه، تقویت می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بی آبی خوزستان آبرسانی روستایی شبکه آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اخبار از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

دادکریم بلوچ اظهارکرد: شبکه آبرسانی ۳۱ روستا دچار تخریب زیرساختی شده و هم اکنون بصورت سقایی در حال آب رسانی هستند و بعد از فروکش آب بصورت کارشناسی شبکه آبرسانی آنها بازسازی خواهد شد.

وی بیان کرد: تلاشگران راهداری در حال بازگشایی راه های پارک پیرسهراب، دمبدف پیرسهراب وشنام‌ها هستند.

جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و معاون عمرانی فرمانداری شهرستان ویژه چابهار با اشاره به اینکه آسفالت همه راه‌های روستایی و ساخت پل و ابنیه فنی مورد انتظار مردم است، افزود: روستاییان گرفتار در سیل همیشه نیازمند امدادرسانی هوایی و ارسال کمک‌های غذایی و درمانی هستند باید پیش از اتفاقی دیگر راه‌های ارتباطی را استاندارد و آسفالت و پل‌ها و آبنماها را ساخت تا مشکلات به حداقل برسد.

وی ادامه داد: سیلاب و بارندگی‌های اخیر موجب خسارت سنگین در بخش‌های راه، کشاورزی و زیرساخت‌های شهری و روستایی شده و روستاهای بخش پیرسهراب، پلان و مکرزی چابهار در محاصره سیل و گرگروها(فرسایش خندقی خاک) بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بهبود طعم و بوی آب همدان بر عهده آبفا و آب منطقه‌ای است
  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • بازگشایی راه ۱۴۳ روستا در چابهار
  • آخرین اخبار از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • تاسیسات آبرسانی در جنوب استان کرمان دچار حادثه جدی نشده است/ اعزام تیم واکنش سریع مناطق سیل زده
  • تیم واکنش سریع آبفا به مناطق سیل زده جنوب کرمان اعزام شد