Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@14:38:32 GMT

شرایط صدور کارت واکسن کرونا

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۶۵۵۰

شرایط صدور کارت واکسن کرونا

آفتاب‌‌نیوز :

مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در پیامی اعلام کرده است: کسانی که هر دو دُز واکسن را دریافت کرده‌اند پس از ثبت اطلاعات شخصی در سایت سلامت کارت واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

آن دسته از افرادی که هر دو دُز واکسن را دریافت کرده‌اند، می‌توانند پس از مراجعه به سایت vcr.salamat.gov.ir اطلاعات شخصی خود یعنی نام و نام خانوادگی، شماره گذرنامه، کد ملی و شماره موبایلی را که به نام متقاضی است به ثبت برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برای افرادی که اطلاعات شخصی خود یعنی نام و نام خانوادگی و شماره گذرنامه خود را به زبان انگلیسی و دقیقاً منطبق با گذرنامه ثبت کرده‌اند کارت صادر شده است.

اما برنامه مهم دیگر وزیر بهداشت صدور کارت واکسن و ارائه خدمات عمومی از جمله خدمات بانکی، تهیه بلیت هواپیما، قطار، اتوبوس و همچنین اقامت در هتل از طریق این کارت است.

همچنین اگر افراد واکسینه شده برای سفر با وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند قطار، اتوبوس، هواپیما یا خودروی شخصی خود اقدام کنند، مشکلی برای آن‌ها وجود نخواهد داشت و حتی بدون مشکل می‌توانند به سفر‌های خارجی بروند.

همه افرادی که واکسن زده‌اند چه نوبت اول و چه نوبت دوم می‌توانند از این طریق اطلاعات کارت واکسن دیجیتال کرونا را دریافت کنند. به این معنا که افرادی که نوبت اول واکسن را دریافت کرده‌اند برای‌شان پیامکی ارسال می‌شود و اطلاعات پس از نوبت اول تزریق را در کارت خود دریافت می‌کنند و افرادی که هر دو نوبت را تزریق کرده‌اند اطلاعات کامل واکسیناسیون خود را در کارت دیجیتال واکسیناسیون خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کارت واکسن واکسن کرونا کارت واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل بین پرورش دهندگان بومی در قاینات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات گفت: واکسیناسیون طیور بومی با هدف افزایش سطح ایمنی  بر علیه بیماری نیوکاسل و کاهش احتمال ابتلا در پرندگان روستایی و بالتبع کاهش میزان انتقال آن به طیور صنعتی در مناطق شهری و روستایی به خصوص مناطق با تراکم واحد صنعتی صورت می گیرد که به همین منظور کارشناسان واحد طیور شبکه اقدام به توزیع ۶ هزار دز واکسن آشامیدنی طیور بومی جهت ایمنی ۶ هزار قطعه طیور بومی که توسط شهروندان در شهر قاین و حومه پروش داده می شود نمودند.


بلوکی افزود: عملیات توزیع واکسن نیوکاسل در بین پرورش دهندگان سطح شهرستان مشابه سالهای گذشته توسط کارشناسان این شبکه در سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

دیگر خبرها

  • ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد
  • نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • توزیع ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل بین پرورش دهندگان بومی در قاینات
  • مراحل ثبت نام نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • مراحل ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد
  • صدور اسناد تفکیکی تمام قطعات سایت ۲۱ هکتاری مسکن ملی سبزوار
  • تحقیقات دانشگاه آکسفورد در مورد سرطان ریه
  • مرحله دوم اخراج پناهجویان افغانستانی از پاکستان