Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نساجی می‌گوید تیمش در فصل آینده موجب نگرانی هوادارانش نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی بعد بازی با سپاهان، گفت: یک بازی سخت و پرفشار را برابر سپاهان پشت سر گذاشتیم. ما بدنسازی خیلی سنگینی داشته‌ایم. بازی خوبی بود و در نیمه دوم تغییرات زیادی در زمین اعمال کردیم و نیمه دوم سه گل دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی تدارکاتی همین است و برای ارزیابی تیم لازم است. سپاهان هم خیلی خوب بود و به نظرم هنوز به فشار بدنسازی نرسیده‌اند و به همین دلیل سرحال‌تر از ما بودند. قطعاً در بازی‌های بعدی شرایط تیم بهتر می‌شود و هماهنگ‌تر می‌شویم. سپاهان از نفراتی استفاده می‌کند که بسیار خوب هستند و به اصطلاح گردن کلفت هستند. البته طبیعی است چون آن‌ها باید در آسیا هم شرکت کنند. البته من از بازیکنانم راضی هستم چون در اوج بدنسازی هستیم.

وی درباره کمبودهای تیمش هم گفت: ما نود درصد تیم را حفظ کردیم. کسانی مثل علیرضا حقیقی یا کریم اسلامی به ما اضافه شده‌اند.

الهامی درباره وضعیت ورزشگاه وطنی، اظهار کرد: واقعا اطلاع ندارم و نمی‌دانم. رول‌های چمن را جمع کرده‌اند و بیشتر از این اطلاعی ندارم.

او درباره احتمال جذب بازیکنان دیگر به نساجی، بیان کرد: کلاً کسانی که می‌خواستیم را جذب کردیم و از تیم‌مان راضی هستیم و نهایتا یک خرید دیگر داشته باشیم.

الهامی درباره زمان شروع لیگ، گفت: ما بر مبنای اواخر مهر بدنسازی کرده‌ایم و ان‌شاءالله تا شروع لیگ، فکر می‌کنم به مرز آمادگی برسیم.

سرمربی نساجی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره احتمال سقوط تیمش در فصل بعد، عنوان کرد: باید منصفانه نگاه کنیم. به هواداران قول می‌دهم که نیم فصل دوم را با آرامش تماشا کنند و بهترین بازی‌ها را ارائه دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساکت الهامی تیم فوتبال نساجی قائم شهر استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی در فوتبال بدون مصوبه هیات رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!

امروز خبری مبنی بر وضع جرایم سنگین و عجیب علیه مصاحبه کنندگان و بیانیه نویسان در لیگ برتر فوتبال و لیگ‌های رده پایین‌تر منتشر شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در متن خبر اینطور آمده که بر اساس تصمیم هیات رئیسه سازمان لیگ! جریمه های نقدی جدید وضع شده و اعمال خواهد شد.

این جریمه‌های نقدی که تا سقف چهار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، برای کنترل جو مسابقات در هفته‌های پایانی لیگ وضع شده اما سوال مهم این است که آیا این موارد آیین نامه‌ای، مصوبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال بالاترین مرجع تصمیم گیری و وضع قوانین در فدراسیون را دارد؟

این خبر که سازمان لیگ فوتبال ایران منتشر کرده و راسا تصمیم گرفته برای بازیکنان و مربیان و باشگاه‌ها قانون بگذارد، نشان از عدم آگاهی و آشنایی مدیران آن به جایگاه و حدود اختیارات خود دارد.

هیچ قانون و دستورالعمل این چنینی بدون داشتن مصوبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال وجاهت قانونی و ضمانت رسمی اجرایی ندارد و تنها بعد از اخذ مصوبه این مرجع قابل اجرا است.

این جریمه‌های غیرقانونی هم شاید شبیه ماجرای کارگروه من درآوردی سقف بودجه در لیگ بشود که ابتدا بدون اطلاع و تصویب هیات رئیسه ، به اجرا گذاشته شد و سرانجام بعداز ایجاد جنجال و بازگشت امتیازات کسر شده ، ملغی شد.

رسیدگی به پرونده‌های انضباطی هم باید بر مبنای آیین‌نامه‌های انضباطی اتفاق بیفتد. پس یا باید مصوبه رسمی هیات رییسه برای اضافه شدن چنین قانونی به مقررات فوتبالی وجود داشته باشد یا طبق آیین نامه‌ای که سال‌هاست منسوخ شده و نیاز به بازنگری دارد تصمیم بگیرید.

آیا این تصمیم های خلق الساعه و بدون اعتنا به اساسنامه فدراسیون فوتبال، بدون اطلاع مهدی تاج رئیس فدراسیون اتخاذ و ابلاغ می‌شود؟ آیا تاج خودش را بالاتر از هیات رئیسه می‌داند و ترسی از تکرار ماجرای شهاب عزیزی خادم ندارد؟

سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران، متاسفانه به جای انجام درست مهمترین وظیفه خود یعنی برگزاری منظم و برنامه‌ریزی دقیق مسابقات ، هر هفته برنامه و زمان اعلامی مسابقات را تغییر می‌دهد تا جایی‌که این هفته در روز مسابقه، ساعت برگزاری دو دیدار را در روز مسابقه تغییر داد و جلو انداخت!!

هیات رئیسه سازمان لیگ متاسفانه به جای پرداختن به این ایرادات اساسی خود و اصلاح عملکرد در حوزه های مختلف برگزاری مسابقات، پا در کفش مراجع بالاتر می‌کند و دست به وضع قوانینی می‌زند که اختیار اجرایش را ندارد.

دیگر خبرها

  • ساکت نساجی را با پیراهن شماره هفت تمرین داد!
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی در فوتبال بدون مصوبه هیات رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • ردپای مرموز یک زن در شکست‌های سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست؟
  • فرمانده سپاهان و تراکتور در آخر خط؟
  • دل دروازه‌بان استقلالی با نساجی است
  • سه پست مختلف برای بازیکن مورد علاقه ساکت!
  • دروازه‌بان برزیلی نساجی: قائمشهر مثل زادگاه من است
  • نساجی کاری را کرد که تا به حال انجام نداده بود!
  • سپاهان در سراشیبی سقوط
  • اولین کلین شیت گلر برزیلی در نقش جهان