Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@22:15:05 GMT

رئیسی: عنوان طلبگی را به دکترا ترجیح می‌دهم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۶۵۷۴

رئیسی: عنوان طلبگی را به دکترا ترجیح می‌دهم

آفتاب‌‌نیوز :

سیدابراهیم رئیسی در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه ملی تاجیکستان اظهار کرد: منطقه ما مهد علم، فرهنگ و تمدن است. هر تحولی که متکی بر دانش نباشد اعمال سلیقه محسوب شده و ماندگار نیست.

او همچنین گفت: شاهد هجوم گسترده غرب به حقوق انسان‌ها و هویت فرهنگی جوامع دیگر هستیم. دانشگاه مرکز رصد فرهنگ و هویت جامعه و مقابله با هجوم به این فرهنگ و هویت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید روابط دانشگاه‌های ایران و تاجیکستان بیش از پیش تقویت شود.

رئیسی گفت: از اعطای دکترای افتخار تشکر می‌کنم اما عنوان طلبگی را ترجیح می‌دهم.

دکترای افتخاری دانشگاه ملی تاجیکستان به رئیسی

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ابراهیم رئیسی تاجیکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور

رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را به رئیس جمهور کشورمان اهدا کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به پاکستان به شهر کراچی مرکز ایالت سند سفر کرده است، در حضور «محمدکامران خان تسوری» استاندار و «سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت پنجاب، جمعی از نمایندگان مجلس ایالتی و مقامات محلی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه کراچی، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را از پروفسور «خالد عراقی» رئیس این دانشگاه دریافت کرد.

پروفسور عراقی در این مراسم تصریح کرد: این مدرک دکترای افتخاری نظر به سوابق تحصیلی و مدارج علمی رئیس جمهور در زمینه فقه و حقوق و نیز سابقه فعالیت طولانی دکتر رئیسی در حوزه قضایی به ایشان اعطا می‌شود.

دانشگاه کراچی به عنوان بزرگترین دانشگاه پاکستان قدمتی ۷۳ ساله دارد و یکی از مهمترین و معتبرترین دانشگاه‌های منطقه است که دانشجویان ایرانی زیادی نیز در آن مشغول تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • نقاره‌زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • ابراهیم رئیسی دکترا گرفت +عکس
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری به رئیسی در کراچی
  • اعطای دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی + عکس
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور
  • اعطای دکترای افتخاری به رییسی
  • عطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور کشورمان
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی