Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@05:39:56 GMT

واحدغیرمجاز تولید پودر چربی در ورامین پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۶۶۱۵

واحدغیرمجاز تولید پودر چربی در ورامین پلمب شد

 سرهنگ محمد زرینی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شرق تهران در راستای بازدید از صنوف مختلف، از فعالیت یک واحد غیرمجاز تولید پودر چربی در منطقه جوادآباد ورامین مطلع شده و رسیدگی به این پرونده را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش رکنا، وی افزود: مأموران انتظامی با همراهی کارشناسان دامپزشکی با حضور در محل و بازرسی از بخش‌های مختلف مقادیر زیادی پودر کلسیم، پودر چربی خالص و گلوتن چربی را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جانشین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران با اشاره به پلمب این واحد گفت: ارزش کالاهای مکشوفه بر اساس نظر کارشناسان بالغ بر هشت میلیارد ریال برآورد شده که در رابطه با آن پرونده تشکیل و یک نفر متهم به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا پودر چربی پلمب اخبار حوادث پلمب پودر چربی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ریحانه پارسا ریحانه پارسا بازیگر ریحانه پارسا اینستاگرام فال قیمت لیلا اوتادی قتل بهاره رهنما بهاره رهنما بازیگر ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت