Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@10:01:33 GMT

آمار کرونا هرمزگان ۲۶ شهریور؛ ۷ فوتی و ۴۶۱ بستری

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۶۶۸۴

آمار کرونا هرمزگان ۲۶ شهریور؛ ۷ فوتی و ۴۶۱ بستری

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آمار مبتلایان به کرونای این استان را تشریح کرد.

فاطمه نوروزیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس در استان هرمزگان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون تعداد ۵۴۰ هزار و ۱۲۰ نفر نمونه‌گیری انجام شده و در حال حاضر ۴۶۱ نفر با تشخیص کووید -۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز تعداد بستری‌های آی. سی. یو ۹۰ نفر بود که حال ۲۴ نفر آن‌ها وخیم است، همچنین ۶ هزار و ۲۰۳ نفر در منزل قرنطینه هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۷ فوتی ناشی از کرونا ثبت شده است، تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا در کشورمان دو هزار و ۳۲۸ نفر فوتی مثبت قطعی کرونا در استان هرمزگان گزارش شده است.

کد خبر 522726

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هرمزگان آمار کرونا در هرمزگان استان هرمزگان وضعیت کرونا در هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابتلا به کرونا در هرمزگان کرونا در هرمزگان وضعیت کرونا در ایران آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق‌شدگی ۱۴۰۳

معاون روابط عمومی اورژانس کشور از افزایش ۲۲ درصدی آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق شدگی در فروردین سال جاری خبر داد.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار غرق‌شدگی در فروردین سال جاری اظهار کرد: در ماه نخست سال ۱۴۰۳ در مجموع ۱۱۸ نفر به دلیل غرق‌شدگی مصدوم و فوت شدند و آمار مصدومان و فوتی‌ها به دلیل غرق‌شدگی حدود ۲۲ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در مدت مذکور ۵۴ نفر طی حوادث غرق‌شدگی مصدوم شدند که این آمار رشد ۵۹ درصدی داشته است و ۶۴ نفر نیز فوت شدند که فوتی‌ها نیز رشد ۲ درصدی داشته است.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور با اشاره به بیشترین تعداد مصدومان و فوتی‌ها به دلیل غرق‌شدگی تصریح کرد: بیشترین مصدوم در استان‌های بوشهر با ۱۵ نفر و هرمزگان با ۸ نفر گزارش شده، همچنین بیشترین فوتی‌ها در استان‌های فارس با ۱۱ نفر و اصفهان با ۷ نفر ثبت شده است.

کد خبر 746876

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 
  • آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق‌شدگی ۱۴۰۳