Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در مناطق شهری ترجیح این است مدارس را دیرتر بازگشایی کنیم، گفت: تتصمیم‌گیری درباره بازگشایی حضوری به انجمن اولیا و مربیان و مدارس واگذار شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا کاظمی درباره آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی حضوری مدارس اظهار کرد: در این باره به انجمن اولیا و مربیان و مدیر مدرسه اختیار دادیم، ممکن است مدرسه کمتر از ۷۰ دانش‌آموز داشته باشد، اما نتواند استاندارد‌ها را رعایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نکته مهم رعایت استاندارد‌های وزارت بهداشت است که آن را توافق کردیم، ما اعلام نکردیم کلاس‌های درس زیر چند نفر باشد و اصلا عدد تعیین نشده است بلکه استاندارد مشخص کردیم که شامل فاصله از سمت راست و چپ و میانگین فضا برای هر دانش‌آموز است، رعایت این موارد برای مدارس ضروری است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره فاصله‌گذاری اجتماعی در کلاس‌های درس گفت: به ازای هر دانش آموز باید ۲.۲۵ متر مربع فضا همچنین ۱.۵ متر مربع از طرفین فاصله وجود داشته باشد.

کاظمی با اشاره به اینکه دو شاخص مشخص شده و در اختیار انجمن اولیا و مربیان قرار گرفته است، متذکر شد: در مناطق شهری ترجیح این است مدارس را دیرتر بازگشایی کنیم به دلیل تردد‌های شهری چراکه ما علاوه بر استاندارد‌های داخل کلاس درس و مدرسه، ملاحظات جابجایی درون شهر‌ها را هم داریم.

وی بیان کرد: زمانی که انجمن اولیا و مربیان از اتمام واکسیناسیون معلمان، اولیا و رانندگان سرویس مدارس اطمینان پیدا کرد با تایید منطقه نسبت به حضور دانش‌آموزان اقدام کنند؛ ستاد ملی کرونا سیاست کلی را اعلام کرده و به آموزش و پرورش مجوز داده است از آبان به بعد به صورت آرام و تدریجی به سمت بازگشای حضوری مدارس بروند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آموزش و پرورش علیرضا کاظمی بازگشایی مدارس کرونا واکسیناسیون دانش آموزان اولیا و مربیان انجمن اولیا و مربیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو روبروی اینتر قرار گرفت و با نتیجه 1-2 شکست خورد تا تیم رقیب جشن قهرمانی را برابر چشمان هواداران این تیم برگزار کند.

عملکرد پرفراز و نشیب میلان در این فصل و ناتوانی پیولی از کسب یک جام قهرمانی برای آنها باعث شده است که شایعه اخراج او از سوی مدیران این باشگاه از مدت‌ها قبل از سوی رسانه‌ها مطرح شود و هواداران این تیم هم از عملکرد او بسیار ناراضی هستند.

حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که پس از باخت شب گذشته، مدیران میلان به صورت جدی تصمیم به قطع همکاری با این مربی ایتالیایی گرفته‌اند و پیولی در پایان فصل باید نیمکت روسونری را ترک کند.

نام چند مربی به عنوان گزینه‌های اصلی هدایت میلان در فصل آینده در چند روز اخیر از سوی رسانه‌های ایتالیایی به گوش رسیده اما به نظر می‌رسد که شانس خولن لوپتگی از سایر گزینه‌های مطرح شده بیشتر باشد و باید دید که آیا این دو طرف به توافق خواهند رسید یا خیر.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • تصمیم جدید درباره سقف برداشت از حساب‌های بانکی