Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتسال ایران که در گروه F جام جهانی قرار دارد، امروز (جمعه) در دومین دیدار خود در مرحله گروهی از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف آمریکا رفت و در پایان توانست با نتیجه چهار بر دو حریف خود را شکست داده و به مرحله حذفی این مسابقات صعود کند. 

شاگردان «سید محمد ناظم‌الشریعه» از همان ابتدای کار برای یک پیروزی پرگل به میدان آمده بودند اما با اشتباه «علیرضا صمیمی» دروازه‌بان با تجربه تیم ملی فوتسال و اخراج او در دقیقه ۲، کار برای تیم ایران سخت شد و تیم آمریکا نیز از همین اتفاق استفاده کرده و به گل نخست خود رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

تیم ایران با دریافت گل اول به خود آمد و توانست فشار را بر روی دروازه حریف بیشتر کند. با فشار ایران اشتباهات آمریکا بیشتر شد و فرهاد توکلی توانست در دقیقه ۴ گل خورده را جبران کند. بازیکنان ایران با این گل از فشار بازی خارج شدند و موفق شدند توسط مهدی جاوید و احمد اسماعیل‌پور در دقایق ۸ و ۱۱ به گل های دوم و سوم خود برسند. 

بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران در نیمه دوم تلاش زیادی برای گلزنی داشتند اما این تیم آمریکا بود که توانست در دقایق پایانی به گل برسد تا کار برای ایران سخت تر شود. آمریکایی ها با گل دوم به طمع تساوی با ایران بازی پاورپلی را در دستور کار قرار دادند اما همین بازی آنها باعث اشتباهشان شد تا سعید احمد عباسی بتواند گل چهارم ایران را وارد دروازه حریف کند.

تیم ایران با این پیروزی ۶ امتیازی شد و صعود خود را به دور حذفی قطعی کرد. فوتسالیست های ایرانی در اولین دیدار خود در جام جهانی توانسته بودند صربستان را نیز شکست دهند. 

در دیگر دیدار این گروه نیز تیم های فوتسال آرژانتین و صربستان از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف یکدیگر می روند. 

تیم ملی فوتسال کشورمان روز دوشنبه ۲۹ شهریورماه از ساعت ۲۱:۳۰ و در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی به مصاف آرژانتین قهرمان دوره قبلی این مسابقات خواهند رفت.  

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال تیم ملی فوتسال ایران جام جهانی فوتسال سید محمد ناظم الشریعه فوتسال تیم ملی فوتسال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتسال ایران توانست با برتری چهار بر صفر برابر کویت و کسب ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه D راهی دور یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شود.

به گزارش ایسنا، دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتسال ایران با چهار گل کویت را شکست داد.

علی اکرمی، سعید احمدعباسی و سالار آقاپور در نیمه اول برای ایران گل زدند. در نیمه دوم سعید احمدعباسی از روی نقطه پنالتی بار دیگر گلزنی کرد و چهارمین گلش را در این رقابت‌ها و دومین گلش را در این مسابقه به ثمر رساند.

در دیگر دیدار همزمان افغانستان سه بر دو از سد بحرین گذشت و به عنوان تیم دوم پس از ایران صدرنشین راهی دور حذفی شد.

شاگردان وحید شمسایی در دور یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها با قرقیزستان روبه‌رو خواهند شد. همچنین افغانستان هم در قرعه‌ای جالب باید به مصاف تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی برود.

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد