Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@08:32:45 GMT

کمک گل‌گهر پس از پرسپولیس به سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۶۸۴۷

کمک گل‌گهر پس از پرسپولیس به سپاهان

با موافقت امیرقلعه‌نویی دیدار امروز طلایی‌پوشان اصفهانی مقابل نساجی مازندران در کمپ الیاف شهریار برگزار شد. 

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی عازم تاجیکستان شد که به دلیل شرایط نامناسبی که تراکتور پیش از اعزام با آن روبرو شد، دو بازی دوستانه این تیم که قرار بود در تهران مقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی برگزار شود، لغو شد و پس از این بود که یحیی گل‌محمدی برای انجام بازی دوستانه به گل گهر درخواست داد و امیر قلعه‌نویی در حالی که تیمش هنوز آماده بازی نبود، برای اینکه سرخپوشان بدون بازی دوستانه به مصاف استقلال تاجیکستان نروند با درخواست آنها موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


حالا و پس از چند روز کادر فنی دو تیم سپاهان و نساجی مازندران نیز برای برگزاری دیدار تدارکاتی با مشکل زمین مواجه بودند که باز هم با موافقت امیرقلعه‌نویی کمپ الیاف شهریار که در اختیار باشگاه گل‌گهر قرار دارد، برای انجام این بازی دوستانه در نظر گرفته شد تا گل‌گهری‌ها پیش از آغاز فصل برای دومین مرتبه به کمک تیم‌های حاضر در لیگ برتر امده باشند. 


گفتنی است سعید الهویی مربی گل‌گهر نیژ دیدار دوستانه دو تیم سپاهان و نساجی مازندران را که با نتیجه ۴ بر ١ به سود طلایی‌پوشان اصفهانی خاتمه یافت، از نزدیک تماشا کرد.

گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان بازی دوستانه گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال سپاهان روز گذشته یکشنبه دو اردیبهشت رو در روی تیم ملوان قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا پس از ۱۰ سال موفق به شکست دادن ملوان شود.

با اینکه پیام نیازمند آماده حضور در درون دروازه برای این دیدار بود اما «ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان باز به نیما میرزازاد اعتماد کرد و این دروازه‌بان ۲۷ ساله توانست پنجمین بازی متوالی خود را برای سپاهان انجام دهد اما با گلی که در نیمه اول دریافت کرد نتوانست کلین شیت کند.

میرزازاد در این فصل در مجموع در ۹ بازی برای سپاهان به میدان رفته که توانسته ۴ بار دروازه خود را بسته نگه دارد که اوج درخشش او به دیدار با تراکتور بر می‌گردد که توانست بسیاری از موقعیت‌های بازیکنان تراکتور را مهار کند. پیام نیازمند در ۱۷ بازی این فصل در درون دروازه سپاهان قرار گرفته و تنها ۵ بار کلین شیت داشته و آمار ضعیف‌تری نسبت به میرزازاد از خود به ثبت رسانده است.

تنها ۶ هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر فرصت زمان باقی است و دیدار بعدی سپاهان برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خواهد بود و باید دید مورایس از نیازمند در درون دروازه خود استفاده خواهد کرد یا بار دیگر هواداران سپاهان شاهد حضور نیما میرزازاد خواهند بود.

دیگر خبرها

  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • شوک به رامین رضاییان قبل از دیدار مقابل پرسپولیس
  • مصدوم و محروم سپاهان به سود پرسپولیس/ رضاییان محروم شد