Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور بانوان در دو بخش جوانان و بزرگسالان پس از وقفه‌ای طولانی به دلیل شیوع ویروس کرونا از فردا شنبه ۲۷ شهریور آغاز و بانوان رکاب‌زن طی دو روز با هم به رقابت می‌پردازنند. 

ورزشکاران امروز از سوی کمیته برگزاری مسابقات پذیرش می‌شوند تا در جلسه فنی مسابقات حاضر شوند، این جلسه امروز ساعت ۱۶ برگزار شد تا شرایط و نحوه حضور دورچرخه‌سواران مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر این اساس تیم‌های گیلان، هرمزگان، همدان، قم، فارس، اردبیل، بوشهر، البرز، یزد، آذربایجان شرقی، لرستان، مرکزی، خراسان شمالی، خوزستان، کرمان و تهران تیم‌های حاضر در مسابقات قهرمانی کشور بانوان هستند. 

به گزارش فارس، پرونده مسابقات قهرمانی کشور آقایان نیز در این هفته با معرفی نفرات برتر ماده‌های مختلف بسته شد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان رقابت بانوان قهرمانی کشور کمیته برگزاری مسابقات بانوان رکاب زن مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور بانوان مسابقات قهرمانی کشور قهرمانی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران چهارمحالی رقابت‌های کشوری کوراش را سوت می‌زنند

به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، چهارمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان کوراش کشور به میزبانی استان سیستان و بلوچستان و در سالن شهید فهمیده زاهدان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

اعزام تیم کوراش چهارمحال و بختیاری به مسابقات قهرمانی کشور

تیم کوراش استان در دو بخش بانوان و آقایان به چهارمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان کوراش کشور، بزرگداشت شهید مدافع امنیت احسان بابایی و انتخابی تیم ملی بزرگسالان اعزام می‌شود.

فاطمه اسلامی به عنوان مسئول برگزاری مسابقات بانوان و علی اکبر علیدوستی شهرکی به عنوان داور در بخش آقایان، از استان چهارمحال و بختیاری در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته کای کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • قهرمانی کاراته کای قمی در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی
  • اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور
  • اعزام ۲ قایقران و یک مربی گیلانی به رقابت‌های آب های آرام کسب سهمیه المپیک پاریس
  • داوران چهارمحالی رقابت‌های کشوری کوراش را سوت می‌زنند
  • کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد
  • پاروزنان روئینگ عازم کره جنوبی شدند