Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا از فدراسیون تیراندازی، در این مرحله از رقابت‌ها که از ۲۴ تا  ۲۶ شهریورماه برگزار شد، ۳۸ نفر در ماده تراپ و ۹ نفر در ماده اسکیت با هم رقابت کردند.

در پایان رقابت این ۲ بخش از ورزشکاران، اسماعیل باقری ثانی، مسعود عزیزیان و بابک یگانه در ماده تراپ و  امیرمحمد دادگر، علی دوستی و علی خیاطان در ماده اسکیت به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در جریان برگزاری این مسابقات بابک یگانه توانست در ماده تراپ رکورد چندین ساله کشور را با کسب عدد ۱۱۷ به نام خود به ثبت برساند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ایرنا ایرنا فدراسیون تیراندازی ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی کسب سهمیه در ماده ۱۰ متر؛ خدمتی پنجم شد

به گزارش قدس آنلاین مسابقات قهرمانی تیراندازی فدراسیون جهانی و آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک پاریس در شرایطی به میزبانی برزیل در حال برگزاری است که در پنجمین روز این مسابقات، نمایندگان کشورمان در تفنگ ۱۰ متر در خط آتش ایستادند.

دیروز در پایان دور مقدماتی، نجمه خدمتی با ثبت ۶۳۳ امتیاز به عنوان نفر دوم و شرمینه چهل امیرانی دیگر نماینده کشورمان با ۶۳۰/۴ امتیاز با رده هفتم، راهی فینال شدند. امروز در فینال تفنگ بادی ۱۰ متر، خدمتی در رده پنجم ایستاد و چهل امیرانی هفتم شد.

پیش از این در تفنگ ۱۰ متر، ایران توسط چهل امیرانی و فاطمه امینی دو سهمیه خود را برای حضور در المپیک کسب کرده بود.

همچنین هانیه رستمیان در مسابقات کسب سهمیه المپیک در برزیل و در پایان مرحله مقدماتی با ثبت امتیاز ۵۸۹ رکورد خود و ایران در تپانچه ۲۵ متر را ارتقا داد. پیش از این رستمیان در مسابقات قهرمانی جهان در مصر با ثبت امتیاز ۵۸۸ موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شده بود که در برزیل امتیاز خود را یک نمره ارتقا داد.

مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع کسب سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ فروردین در برزیل آغاز شده و تا ۳۱ این ماه ادامه دارد. ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور در این رویداد حضور دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • برنامه تیراندازان ایران در قهرمانی جهان قطر
  • برنامه تیراندازان ایران در قهرمانی جهان قطر اعلام شد
  • برنامه مسابقات سهمیه المپیک قطر در رشته اهداف پروازی
  • تیراندازی کسب سهمیه در ماده ۱۰ متر؛ خدمتی پنجم شد
  • برترین های کاراته زیر ۲۱ سال کشور در همدان معرفی شدند
  • اعزام تیم تیراندازی اهداف پروازی به مسابقات انتخابی المپیک
  • ۷ تیرانداز عازم مسابقات توزیع سهمیه المپیک قطر شدند
  • ۷ تیرانداز کشورمان عازم مسابقات توزیع سهمیه المپیک قطر شدند
  • اعزام تیم‌های تراپ و اسکیت به مسابقات توزیع سهمیه المپیک