Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@23:26:43 GMT

نتایج الهلال در مقابل پرسپولیس و استقلال

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۷۲۳۸

نتایج الهلال در مقابل پرسپولیس و استقلال

خبرورزشی – نکته جالب اینجاست که دو تیم پرسپولیس و استقلال در طول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تاکنون ۲۴ بار به مصاف تیم الهلال عربستان رفته‌اند که سهم هر تیم ۱۲ بازی مقابل حریف آبی‌پوش بوده است.

اگرچه استقلال مقابل الهلال عربستان از ۱۲ بازی ۵ برد، ۲ تساوی و ۵ باخت داشته اما حاصل جدال پرسپولیس مقابل این تیم عربستانی ۴ برد، ۵ تساوی و ۳ باخت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدال مهر ماه دو تیم پرسپولیس و الهلال عربستان سیزدهمین بازی این دو تیم در عرصه رقابت های باشگاهی است که سهم پرسپولیس مقابل حریف بردهای بیشتری است.

 قطعاً الهلال برای اینکه در آمار به تعداد بردهای پرسپولیس برسد و راهی نیمه نهایی این مسابقات شود می‌خواهد سرخپوشان را در خانه شکست بدهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس الهلال عربستان الهلال عربستان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۷۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویه‌را، سرمربی برزیلی پرسپولیس که هفته گذشته به دلیل اخراج در سیرجان، امکان همراهی سرخپوشان را از کنار زمین نداشت و ابتدا به جایگاه ویژه و سپس منطقه شیشه‌ای منتقل شد، حالا آماده هدایت تیمش از لب خط می‌شود.

نکته جالب در مورد اوسمار این است که او هنوز به آمار 10 بازی روی نیمکت پرسپولیس نرسیده اما مقبولیتی ویژه را نزد هواداران و البته بازیکنان این تیم دارد و حتی پیشنهاد تمدید قرارداد را نیز دریافت کرده است.

اوسمار امید زیادی دارد تا این هفته با پیروزی مقابل صنعت نفت تیمش را 52 امتیاز کند و به این ترتیب منتظر دیدار استقلال بنشیند تا شاید با توقف شاگردان نکونام، تیم او پیش از بازی حساس مقابل سپاهان به صدر جدول برسد که در این صورت شانس خوبی برای قهرمانی هم خواهد داشت، چرا که استقلال در بازی همزمان در دیداری به میزبانی تراکتور به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • پیچ استقلال تندتر است، حریفان پرسپولیس سخت تر!
  • اوسمار از روی دست نکونام نقاشی کرد!
  • منافی: پرسپولیس نباید به نتایج تیم های دیگر توجه کند/ 4 بازی گل نخوردن رفیعی شاهکار است
  • تمام لیگ عربستان علیه الهلال: شما سوگلی هستید!
  • صدر را بگیر
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟