Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال کشورمان با شکست حریفان خود در این دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا مقتدرانه به نیمه نهایی رسید. تیم ملی والیبال ایران که بعد از لیگ ملت‌ها و المپیک توکیو نو نوار شده است با رویای قهرمانی در آسیا پا به رقابت‌های قهرمانی آسیا گذاشته تا خاظرات تلخ گذشته را فراموش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوشان والیبال کشومان هرچند تا به امروز در بازی‌های قهرمانی آسیا به صورت جدی محک نخوردند و حریفان آسانی را پشت سر گذاشتند، اما نباید از عملکرد خوب آن‌ها عبور کنیم. با تجربه‌ها کنار جوانان می‌توانند ترکیب بسیار موفقی را تشکیل دهند، کاری که ولادیمیر آلکنو در تیم ملی پایه گذاری کرد و مربیان ایرانی هم با دانش خوب، ادامه دهنده این راه برای موفقیت هرچه بیشتر تیم ملی شدند. البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که با توجه به نزدیک بودن مسابقات جوانان جهان و هدایت ۲ تیم ملی به دست بهروز عطایی بهترین کار بود تا بتواند بازیکنان هر ۲ رده سنی والیبال ایران را برای مسابقات آماده کند.

تیم‌های ملی والیبال ایران و چین تا به حال ۳۸ بار رو در روی هم قرار گرفتند که ۲۲ برد سهم سروقامتان ایران و ۱۶ برد هم سهم چشم بادامی‌ها بوده است. در آمار کلی وزنه به سمت ایران سنگینی می‌کند.

آخرین دیدار تیم ملی والیبال ایران و چین

آخرین رویارویی ۲ تیم به انتخابی المپیک ۲۰۲۰ که به میزبانی چین برگزار شد برمی‌گردد. در این دیدار تیم ملی والیبال کشورمان ۳ بر صفر چشم بادامی‌ها را مغلوب کرد. ملی‌پوشان والیبال کشورمان در سه ست متوالی با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ برابر چین به برتری رسیدند.

در این بازی ایران ۵۲ آبشار موفق، ۵ دفاع روی تور موفق و ۲ امتیاز سرویس را کسب کرد. همچنین ۱۶ امتیاز ایران نیز با اشتباهات و خطا‌های بازیکنان چین کسب شد.

همچنین چین هم ۳۷ آبشار موفق، ۲ دفاع روی تور موفق و ۱ امتیاز سرویس را کسب کرد. همچنین ۲۲ امتیاز چین نیز با اشتباهات و خطا‌های بازیکنان ایران کسب شد.

در پایان این بازی "شهرام محمودی" از تیم ملی ایران با کسب ۱۶ امتیاز، امتیاز آور‌ترین بازیکن زمین شد.

ترکیب تیم ملی والیبال ایران:

میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، جواد کریمی، علی رمضانی، صابر کاظمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی‌اصغر مجرد، رضا عابدین، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، محمدرضا حضرت‌پور و ابوالفضل قلی‌پور.

هدایت تیم ملی والیبال ایران بر عهده بهروز عطایی است.

بیشتر بخوانید 

ایران ۳ - چین تایپه صفر/ شاگردان عطایی با اقتدار به نیمه نهایی رسیدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات والیبال قهرمانی آسیا تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای یک‌جانبه پیرامون میدان آرش در بیانیه‌ای دوجانبه حقی برای مدعی ایجاد نمی‌کند

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود اعلام و بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان تاکید نمود. 

کنعانی در واکنش به بند مربوط به ادعای کویت درباره میدان آرش گفت: طرح ادعای یک‌جانبه در این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند. 

کنعانی با اشاره به مذاکرات و رایزنی‌های قبلی فیمابین ایران و کویت تصریح کرد: به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب نموده و به جای آن به مذاکرات فنی و حقوقی برگردد که بهترین و مناسب‌ترین مسیر برای رسیدگی به موضوع است.

کنعانی بار دیگر تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات مشترک، آمادگی دارد در خصوص چارچوبی که متضمن احترام به منافع مشترک باشد، گفتگوها را ادامه دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اصل حسن نیت در تعاملات منطقه‌ای، بر ضرورت اجتناب از مداخله دولتهای ثالث در خصوص این موضوع تصریح نمود.

وی گفت؛ بدون تردید دولتهای ذیربط می‌توانند در پرتو همکاریهای دوستانه و در راستای منافع مشترک، بدور از جنجال‌های رسانه‌ای به توافق لازم نایل شوند.

دیگر خبرها

  • ادعای یک‌جانبه پیرامون میدان آرش در بیانیه‌ای دوجانبه حقی برای مدعی ایجاد نمی‌کند
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • ادعای بی‌اساس گروسی درباره برنامه هسته‌ای ایران تکرار شد
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • گروسی: اهداف برنامه هسته‌ای ایران ابهام دارد
  • گروسی: حمله به تاسیسات هسته‌ای قدغن است/به‌زودی راهی تهران می‌شوم
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان