Web Analytics Made Easy - Statcounter

حداقل سن ثبت‌ نام و دریافت نوبت واکسن کرونا در تمام کشور ۵ سال کاهش یافت و از این پس متولدین ۱۳۶۸ و ماقبل می‌توانند برای دریافت واکسن ثبت نام کنند.

به گزارش ایسنا، تمامی افراد ۳۲ سال به بالا (متولدین ۱۳۶۸ و قبل) در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir زمان و محل دریافت واکسن را بلافاصله خودشان انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این کار نیازی به داشتن پرونده بهداشت نیست.

هم‌چنین افراد ۲۲ تا ۳۱ سال (متولدین ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۸) که ساکن استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمان و هرمزگان هستند و در پایگاه‌های بهداشت پرونده سلامت دارند می‌توانند از طریق همین سامانه ثبت‌ نام کنند.

برای جلوگیری از ازدحام جمعیت، داشتن نوبت از سامانه salamat.gov.ir برای مراجعه به پایگاه‌های تزریق واکسن ضروری است. همچنین از مراجعان عزیز تقاضا می‌شود صرفا در زمان نوبت مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان به نشانی ticket.sanatenaft.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان در سامانه باشگاه صنعت‌نفت آبادان مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹ _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در ورزشگاه تختی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان سامانه فروش بلیت این دیدار از ساعاتی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه صنعت‌نفت آبادان دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان

قیمت بلیت تماشای این دیدار ۲۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.sanatenaft.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 744986

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • شهرداری زباله‌های قابل بازیافت شهروندان تهرانی را می‌خرد!
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی
  • (ویدئو) دو دانش‌آموز استخوان‌های فیل ماقبل تاریخ را پیدا کردند
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم