Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، استانداری قزوین در خصوص اجبار مردم به استفاده از واکسن برکت در این استان را تکذیب کرد و گفت: این موضوع دروغ محض است و در استان قزوین هیچ اجباری برای انتخاب واکسن وجود ندارد و مردم در انتخاب واکسن خود مختار هستند.

به دنبال شایعه پراکنی و فضاسازی مسموم رسانه‌های معاند، از سوی کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین اطلاعیه‌ای صادر که بخشی از آن بدین شرح است:

دشمنان کشور عزیزمان، امروز به دنبال تخریب اعتماد مردم نسبت به مسئولان نظام هستند و متاسفانه در این میان برخی افراد هم در داخل آگاهانه یا ناآگاهانه با انتشار اخبار غیر مربوط به دنبال بدبین کردن مردم به واکسیناسیون هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام دانشمندان دنیا اذعان دارند واکسن‌های ضد کرونای مورد تایید موجود از هر نوع باشد مفید است و مرگ و‌ میر را به حداقل می‌رساند و توصیه می‌کنند هرنوع واکسن در دسترس هست افراد حتما دریافت کرده و در زدن آن تردید نکنند.

در حال حاضر در قزوین سه نوع واکسن آسترازنکا، سینوفارم و برکت در دسترس مردم است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا ویروس کرونا واکسن برکت استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۷۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است

ایسنا/ایلام دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس شورای اسلامی است.

«خدابخش داودی‌نصر» با حضور در ایسنا در خصوص انتخابات و نتیجه آن اظهار کرد: به لطف خدا و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان با حضور خوب مردم برگزار شد در حالی که رسانه‌های دشمن شیطنت می‌کردند و برخی تریبون‌های داخلی نیز با آن‌ها همسو شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: حضور حدود ۵۰ درصدی مردم کشور در این انتخابات نوید تشکیل مجلسی قوی را برای قانون‌گذاری و نظارت، داشت، امنیت انتخابات عالی بود و از طرفی حضور کاندیداها از طیف‌های مختلف، رقابت خوبی را در کشور ایجاد کرد و تکلیف ۲۴۵ نفر از منتخبان مردم مشخص شد که نتیجه بسیار خوبی بود.

دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام و دبیرجامعه اسلامی مهندسان استان ادامه داد: ارکان سیاسی در استان ایلام، این بار با رویکردی مناسب و متفاوت از دوره قبل، به انتخابات ورود کردند و شعبه وحدت نیروهای انقلاب استان و هم شعبه ائتلاف نیروهای انقلاب استان سه نفر را در استان به مردم معرفی کردند، نتیجه انتخابات در استان زیبا بود و هر سه منتخب از اردوگاه اصولگرایان هستند.

داودی‌نصر افزود: منتخبان مردم در استان بر سر بحث توسعه استان اشتراک تئوریک و فکری دارند.

وی عنوان کرد: ما در شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی بنا داریم برای تشکیل فراکسیون وحدت گام برداریم و تا کنون اعضای این فراکسیون از بین منتخبان مردم در کشور به عدد خوبی رسیده است، هدف از تشکیل این فراکسیون پیگیری برنامه‌های مطلوب کشور و استان‌هاست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش رسمی به ماجرای خودکشی دکتر پرستو بخشی | هنوز علت مرگ این متخصص قلب مشخص نشده است | انتقال پرستو بخشی به نورآباد به خاطر تبعید و با اجبار بود؟
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • ایستادگی مردم مظلوم فلسطین به برکت جبهه مقاومت است
  • یوناما: مهاجرین افغان از پاکستان به اجبار اخراج نشوند
  • جبلی: تحقق شعار سال را دنبال می‌کنیم
  • بازتاب معنویت و فرهنگ در آیین‌های نوروزی استان مرکزی
  • مردمی کردن اقتصاد باید با جدیت دنبال شود
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • ثبت جهانی پالنگان با جدیت دنبال شود
  • تحقیقات دانشگاه آکسفورد در مورد سرطان ریه