Web Analytics Made Easy - Statcounter

در فوتبال اسپانیا یک جنگ حقوقی شکل گرفته است. 

لالیگا پاسخ سه باشگاه بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو را داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی لالیگا، باشگاه های بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو ساعاتی قبل یک بیانیه مشترک منتشر کردند و در آن، قانونی بودن قرارداد منعقد شده میان لالیگا و CVC را به چالش کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه های بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیک اعلام می کنند که توافقنامه تصویب شده توسط مجمع لالیگا در 12 آگوست 2021 را به چالش کشیده اند؛ توافقنامه ای مربوط به قرارداد لالیگا و CVC. دلیل ما این است: این توافقنامه قوانین کاربردی تعیین شده را نقض می کند (به ویژه قانون فرمان سلطنتی 5/2015). ما این توافقنامه را به عنوان بخشی از یک فرایند بسیار نامنظم می دانیم و آن را بی احترامی تلقی می کنیم، توافقنامه ای همراه با حداقل تضمین های مورد نیاز برای رسیدن به اهدافش؛ به ویژه حالا که انقدر اهمیت دارد و مدت اعتبارش هم بسیار طولانی است.

لالیگا اما دست روی دست نگذاشت و پاسخ سه باشگاه را اینگونه داد:

شگفت انگیز است که این سه باشگاه (بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو) چیزی را به چالش کشیده اند که از سرنوشت و پایان آن مطلع نیستند. شگفتی وقتی بیشتر می شود که بدانید این سه باشگاه قرار نیست از لحاظ اقتصادی تحت تاثیر چیزی قرار بگیرند، بلکه فقط به سود می رسند، سودی که لالیگا در سال های آینده از رشدی که خواهد داشت، به دست می آورد. لالیگا همچنان از فعالیت 39 باشگاه (17 باشگاه از دسته اول و 22 باشگاه از دسته دوم لالیگا) حاضر در این قرارداد (به جز سه باشگاه ذکر شده) حمایت می کند. ما به خاطر قراردادی که از نظرمان مفید است، به همکاری با CVC ادامه می دهیم. سه باشگاه بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو به وضوح نمی خواهند شاهد رشد و پیشرفت بقیه باشگاه ها باشند. به علاوه، همانطور که خود این باشگاه ها در بیانیه شان اذعان کردند، قرارداد CVC یک مشارکت استراتژیک است، نه یک عملیات مالی. رئال مادرید در سال های اخیر، بیش از بیست تصمیم قضایی در رابطه با پروژه ها، توافقنامه ها و اقدامات لالیگا که از اجرای فرمان سلطنتی 5/2015 و فرایند بازاریابی سمعی و بصری نشات گرفته اند را رده کرده است. وضعیت کنونی یکی دیگر از مثال های نگرش های این باشگاه در خلاف جهت منافع باشگاه های لالیگایی و این سازمان است. لالیگا در هر صورت به حق تصمیم گیری باشگاه ها احترام می گذارد و از منافع اکثر باشگاه ها دفاع می کند؛ در این مورد 39 از 42. 

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد با استعفای دسته جمعی، هواداران استقلال را خوشحال کنید راز بی اعتنایی بازیکنان جبل الطارق به ارلینگ هالند / استایچ خطاب به هالند: کلاس خریدنی نیست در حمایت از سگ های بدون سرپرست؛ بازیکنان دینامو بخارست با 11 سگ وارد زمین شدند / عکس قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا | پرسپولیس به الهلال رسید برای دومین بار در پروژه، نام هیچ بازیکنی 5 بار تکرار نشد! / نتایج تیم منتخب قرن (24)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو سه باشگاه باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم

7 سال از نبرد تماشایی شاگردان زیدان و انریکه در سانتیاگو برنابئو گذشت.

دانلود (63.2MB)

دیگر خبرها

  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • رسمی؛ جود بلینگام برنده جایزه بیشترین پیشرفت سال لوریوس شد
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس