Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@03:36:55 GMT

وجود ۲۰ گود پر خطر در شهر تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۷۶۶۱

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از معضلاتی که در شهر تهران وجود دارد بحث گود‌های پرخطری است که در نقاط مختلف شهر واقع شده است که نزدیک ۲۰ گود پر خطر در شهر تهران وجود دارد که باید تکلیف این گود‌ها مشخص شود. جعفر بندی شریبانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با میزان در مورد رسیدگی به وضعیت گود‌های پرخطر شهر تهران اظهار کرد: یکی از معضلاتی که در شهر تهران وجود دارد بحث گود‌های پرخطری است که در نقاط مختلف شهر واقع شده است که نزدیک ۲۰ گود خطرناک در شهر تهران وجود دارد که باید تکلیف این گود‌ها مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: باید این موضوع بحرانی جلوه داده شود و مشکلاتشان پیگیری و حل شود، بخشی از این گود‌ها مربوط به پرونده‌های خاص است که مدیریت شهری به صورت ویژه این موضوع را در این دوره پیگیری خواهد کرد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای شهر ششم نیازمند زمان است تا باکار کارشناسی بتواند موضوع گود‌های شهر تهران را حل کند.
وی در مورد ساختمان‌ها و پاساژ‌های نا ایمن شهر تهران نیز گفت: ساختمان‌های پر خطر زیادی در شهر تهران داریم و شهرداری تهران ملزم است که بهاین موضوع ورود کند؛ البته ساختمان‌ها و پاساژ‌های نا ایمن شهر تهران نیازمند یک عزم ملی است که باید این مشکل با همکاری دیگر دستگاه‌ها حل شود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما ساختمان‌های نوساز دیگری هم داریم که ایمنی را رعایت نکردند؛ لذا مدیریت شهری به دنبال حفظ ایمنی ساختمان‌های شهر تهران است و در این موضوع سختگیر خواهد بود.   بیشتر بخوانید: جهش جدید کرونایی در کشور مشاهده نشده است

انتهای پیام/

برچسب ها: تهران شهرداری کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تهران شهرداری کرونا عضو شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران وجود ساختمان ها گود ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود حق‌لطفی، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت پروژه خانه شهر ضمن اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی این پروژه گفت: عملیات سازه‌ای ساختمان خانه شهر ضمن اجرای شیب‌بندی بام و بخش اعظم نمای ساختمان به اتمام رسیده و این در حالی است که تأسیسات مربوط به زیرساخت‌های مکانیکی و برقی نیز نصب شده است.

وی افزود: کار نصب ۴ دستگاه آسانسور، اجرای رمپ مرکزی، نصب هواساز و فن کوئل، محوطه‌سازی بخش شمالی پروژه و نازک کاری طبقات در دست انجام است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، ساختمان خانه شهر (بلدیه تهران) را از جمله پروژه‌های فاخر بازآفرینی شهری خواند و از این پروژه با توجه به موقعیت مکانی خاص آن، به عنوان بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت با حفظ ساختار و شکل سنتی بنا تعبیر کرد.

گفتنی است، خانه شهر در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۸ هزار متر مربع در ۴ طبقه (دو طبقه روی زمین و دو طبقه زیرزمین) با کارکردی فرهنگی و متشکل از یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه با رویکرد معرفی تهران و شهرداری تهران، فضاهای نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخدادهای مهم دیپلماتیک شهر احداث می‌شود و با تکمیل آن در ماه‌های پیش‌رو یکی از رخدادهای عمرانی منحصربه‌فرد در شهر تهران محقق خواهد شد.

کد خبر 6080769 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • ساختمان‌های ناایمن پلمب می‌شوند
  • قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • ساختمان های ناایمن در کدام منطقه تهران قرار دارند؟
  • سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟
  • اطلاعیه پلیس: فوت دختر جوان در ساختمان وزرا کذب است
  • اطلاعیه پلیس تهران: فوت در ساختمان وزرا کذب است