Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@06:50:25 GMT

سه تیم دیگر به جام جهانی صعود کردند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۷۶۷۳

سه تیم دیگر به جام جهانی صعود کردند

به گزارش صدای ایران ، روز ششم جام جهانی فوتسال لیتوانی با برگزاری چهار دیدار در گروه‌های پنجم و ششم پیگیری شد. در بازی امروز تیم فوتسال ایران با نتیجه چهار بر دو از سد آمریکا گذشت و صعود خود به مرحله بعد را قطعی کرد. آرژانتین نیز با همین نتیجه صربستان را شکست داد تا همراه با ایران دومین صعودکننده از این گروه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بازی‌های گروه پنجم از اسپانیا با پیروزی چهار بر دو مقابل ژاپن دیگر تیم صعودکننده به مرحله یک هشتم نهایی بود. بازی تیم‌های آنگولا و پاراگوئه در این گروه نیز با برتری پاراگوئه به پایان رسید تا این تیم به صعود امیدوار شود.
نتایج بازی‌ها به شرح زیر است:
ایران ۴ - آمریکا ۲
اسپانیا ۴ - ژاپن ۲
آرژانتین ۴ - صربستان ۲
پاراگوئه ۴ - آنگولا یک

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صعود به جام جهانی باز ی های گروهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران - بحرین بازی تمرینی با مجوز صعود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اختصاصی مسابقات، در این دوره از رقابت‌ها ۱۶ تیم حضور دارند و در ۴ گروه ۴ تیمی رقابت می‌کنند و از هر گروه دو تیم صعود خواهند کرد. تیم افغانستان برای اولین بار در دور نهایی حاضر شده است. نتایج و برنامه مسابقات به این شرح است: 
 گروه A: 
چین ۰ - ۱ ویتنام
 گلاره ناظمی داور زن ایرانی قضاوت این بازی را بر عهده داشت.
تایلند ۵ - ۰ میانمار 
 تیم تایلند با ۶ امتیاز در صدر تثبیت شد و صعود کرد. تیم‌های ویتنام با ۴ و میانمار با یک امتیاز دوم و سوم هستند و تیم چین بدون امتیاز چهارم است و عملا حذف شد.
گروه B: 
استرالیا ۲ - ۴ عربستان
ازبکستان ۴ - ۱ عراق 
تیم ازبکستان با ۶ امتیاز در صدر قرار گرفت و تیم‌های عراق و عربستان با ۳ امتیاز و به علت نتایج رودررو دوم و سوم هستند و تیم استرالیا بدون امتیاز چهارم است.
 گروه C: 
قرقیزستان ۲ - ۲ تاجیکستان 
کره جنوبی - ژاپن (قهرمان دوره قبل)
 تیم‌های تاجیکستان و قرقیزستان با ۴ امتیاز اول و دوم هستند و تیم‌های ژاپن و کره جنوبی بدون امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جای گرفتند.
گروه D: 
افغانستان - کویت 
 مجید مرتضایی مربی ایرانی هدایت تیم افغانستان را بر عهده دارد.
ایران - بحرین (ساعت ۱۷:۳۰ - سالن هوآ مارک بانکوک)
 تیم ایران پیش از این ۳ - ۱ تیم افغانستان را برد.
تیم‌های ایران و کویت با ۳ امتیاز اول و دوم هستند. تیم‌های بحرین و افغانستان بدون امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.
 در این رقابت‌ها ابراهیم محرابی افشار داور ایرانی حضور دارد که دیدار تیم‌های ویتنام و میانمار را سوت زد.
 در جدول گلزنان سوفاووت توئینگلانگ از تایلند با ۳ گل صدرنشین است و سعید احمدعباسی از ایران به همراه ۵ گلزن دیگر با ۲ گل در رده دوم قرار گرفته اند.

 در دور مقدماتی این دوره تیم ایران در گروه سه که در بیشکک قرقیزستان برگزار شد، ۱۸ - ۲ تیم مالدیو، ۱۰ - ۲ تیم قرقیزستان و ۶ - ۰ تیم لبنان را درهم کوبید و با ۹ امتیاز به عنوان تیم نخست به دور نهایی راه یافت.
در دوره قبل در سال ۲۰۲۲ تیم‌های ژاپن، ایران و ازبکستان اول تا سوم شدند.

در فوتسال قهرمانی آسیا، تیم ایران با ۱۲ قهرمانی، ۲ نایب قهرمانی و دو عنوان سومی همچنان رکورد دار است و تیم‌های ژاپن با ۴ قهرمانی، ۶ نایب قهرمانی و ۲ مقام سومی در رده دوم و ازبکستان با ۴ نایب قهرمانی و ۵ سومی در رده سوم قرار دارند. تیم تایلند نیز ۲ بار نایب قهرمان و ۵ بار سوم شده است. تیم‌های کره جنوبی و قزاقستان یک بار نایب قهرمان و سوم و تیم قرقیزستان نیز یک بار سوم شده اند. در سال ۲۰۲۰ مسابقات به علت شیوع بیماری کرونا لغو شد.
 تیم ایران در سال‌های ۱۹۹۹، ۲۰۰۰، ۲۰۰۱، ۲۰۰۲، ۲۰۰۳، ۲۰۰۴، ۲۰۰۵، ۲۰۰۷، ۲۰۰۷، ۲۰۰۸، ۲۰۱۰، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ قهرمان در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۲۲ نایب قهرمان و در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۲ سوم آسیا شده است.
 در تاریخ ادوار مختلف جام ملت‌های آسیا تیم ایران در ۱۶ دوره حضور تا کنون در ۱۰۰ بازی به میدان رفته است که ۹۴ پیروزی ۲ تساوی و ۴ باخت در کارنامه این تیم به ثبت رسیده است.۹۴۱ گل زده و ۱۴۲ گل خورده حاصل کار تیم ایران بوده است.

دیگر خبرها

  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ژاپن: ایران قوی‌ترین تیم آسیاست
  • شرایط صعود ایران و افغانستان/ احتمال تقابل با ژاپن و فینال زودرس
  • صعود فوتسال ایران به یک‌چهارم قطعی شد
  • صعود به یک‌چهارم قطعی شد
  • کار افغانستان برای صعود به اما و اگر کشید/ کویت در آستانه صعود
  • ایران - بحرین بازی تمرینی با مجوز صعود