Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@01:58:27 GMT

نقش ویژه نادری در برد شیرین آلتای اسپور

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۷۷۲۰

مدافع ایرانی آلتای اسپور در جریان برتری این تیم برابر گُزتپه روی گل تیمش تاثیرگذاری داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه آغازین هفته پنجم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال آلتای اسپور در حالی که مثل همیشه محمد نادری را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در ورزشگاه بورنووا با گُزتپه رده سیزدهمی دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آلتای اسپور که سرمربیگری آن را مصطفی دنیزلی برعهده دارد، در دقیقه ۲۱ صاحب یک ضربه پنالتی شد که آن را هدر داد ولی پنج دقیقه پس از آن یک گل دریافت کرد تا گُزتپه نیمه اول را با برتری پشت سر بگذارد.

 

در نیمه دوم یاران نادری نمایش هجومی خود را ادامه دادند و در دقیقه ۷۱ به گل اول رسیدند، اما در شرایطی که مسابقه رو به پایان بود، در دقیقه ۳+۹۰ پیکسائو گل دوم آلتای اسپور را زد تا این تیم با برتری ۲ بر یک این مسابقه را پشت سر بگذارد.

 

گل دوم و سه امتیازی آلتای اسپور در شرایطی به ثمر رسید که محمد نادری پس از نفوذ سریع از جناح چپ زمین، سانتر دقیق و خطرناکی به محوطه جریمه ارسال کرد تا دفع ناقص مدافع گُزتپه به پیکسائو برسد و این بازیکن روی ریباند ارسال نادری، با یک ضربه نمایشی گل برتری تیمش را بزند.

 

آلتای اسپور پس از دو پیروزی در ابتدای فصل، در دو مسابقه گذشته‌اش شکست خورده بود که در بازی خانگی امشب دوباره توانست به برتری دست یابد تا ۹ امتیازی شود و موقتا در رتبه ششم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار بگیرد.

 

محمد نادری، مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور پس از چهار حضور ۹۰ دقیقه‌ای در مسابقات این فصل، امشب هم تا پایان بازی با گُزتپه در ترکیب تیمش بود.

 

محمد نادری ترکیه آلتای

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد نادری ترکیه آلتای آلتای اسپور محمد نادری گ زتپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۷۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس

محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در غم از دست دادن پدربزرگش سوگوار شد و پیراهن سیاه بر تن کرد. این بازیکن وز سه‌شنبه با انتشار متنی در فضای مجازی خبر از درگذشت پدربزرگش داد و در توصیف این اتفاق تلخ برایش نوشت: "پدربزرگ خوبم. تو رفتی همه خاطرات کودکیم رفت. آسمانی شدنت مبارک"

بلافاصله پس از این اتفاق، اغلب بازیکنان پرسپولیس و تعدادی از ملی‌پوشان به طرق مختلف ضایعه مذکور را به محمد حسین و خانواده‌اش تسلیت گفتند. خبر ورزشی نیز این اتفاق تلخ را به کنعانی زادگان تسلیت گفته و برایش آرزوی صبر می‌کند.

منبع: خبر ورزشی

tags # محمدحسین کنعانی زادگان سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس (عکس)
  • کارشناسی صحنه‌های جنجالی تقابل نفت و پرسپولیس
  • آرائخو یک تنه باعث حذف بارسلونا شد
  • فارس به استقبال یادروز سعدی شیرین‌سخن می‌رود
  • (عکس) مدافع پرسپولیس عزادار شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!
  • اعلام آرای انضباطی ۳ تیم لیگ برتری فوتبال
  • جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
  • پرترافیک‌ترین پست تیم ملی: دردسر شیرین پائز