Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال منچستریونایتد با هدایت اوله گونار سولشر هنوز تیمی ناامیدکننده و پرنوسان است. پس از نتیجه خوب مقابل نیوکاسل، منچستریونایتد متحمل شکست غیرمنتظره مقابل یانگ بویز در لیگ قهرمانان اروپا شد. 

پس از این شکست سولشر بار دیگر مورد انتقاد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت او بر تیم در حین بازی‌ها باعث سردرگمی هواداران می‌شود. منچستریونایتد در حال حاضر بیشتر به درخشش بازیکنانش تکیه می‌کند و کمتر شبیه تیمی منسجم با هدایت یک مربی خوب است.

در این گزارش ما به بررسی ۴ سرمربی که می‌توانند جایگزین اوله گونار سولشر در منچستریونایتد شوند می‌پردازیم.

۱- آنتونیو کونته 

منصوب شدن آنتونیو کونته به عنوان سرمربی منچستریونایتد نکات مثبت و منفی زیادی دارد.

کونته شخصیتی متغیر دارد که باعث می‌شود هیچگاه از تیمش راضی نشود و به دنبال موفقیت‌های بیشتر برود. با این حال شخصیت کونته در تیم‌های اینتر میلان و یوونتوس نشان داده که او سرمربی کاربلدی است. 

این مرد ایتالیایی اکنون یکی از بهترین سرمربیان فوتبال جهان است. او با یوونتوس چلسی و اینتر میلان قهرمان لیگ برتر شده و به خاطر نبوغش در مسائل تاکتیکی مشهور است. شاید شیوه بازی کونته مورد استقبال هواداران منچستریونایتد قرار نگیرد، اما ذهنیت برنده شدن او همان چیزی است که شیاطین سرخ در دوران پسا فرگوسن به آن نیاز شدیدی دارند. 

۲- زین الدین زیدان 

به چند دلیل منچستریونایتد با شیوه تاکتیکی زین الدین زیدان همخوانی دارد. 

رئال مادرید تحت هدایت زیدان تیمی پر از ستاره بود و این سرمربی فرانسوی در طول ۲ دوره حضورش در سانتیاگو برنابئو کار‌های تحسین برانگیزی انجام داد. بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو و رافائل واران با سبک کاری زیدان آشنایی دارند. این ۲ بازیکن نقش مهمی در موفقیت‌هایی که رئال مادرید با زیدان به دست آورد ایفا کردند.

زیدان همچنین وقتی سرمربی رئال مادرید بود، علاقه زیادی به جذب پل پوگبا نشان داد و مادریدی‌ها تا آستانه جذب او پیش رفتند، اما در نهایت انتقال هافبک فرانسوی به سانتیاگو برنابئو، تحت تاثیر سنگ اندازی‌های مدیران باشگاه منچستر یونایتد عملی نشد.

۳- برندان راجرز - لسترسیتی

حضور برندان راجرز در لیورپول نباید باعث شود که منچستریونایتد او را به عنوان یک گزینه بالقوه در نظر نگیرد. راجرز در سال ۲۰۱۴ لیورپول را به نایب قهرمانی لیگ برتر رساند. این سرمربی اهل ایرلند شمالی سپس به سلتیک رفت و ۲ قهرمانی در لیگ برتر اسکاتلند با این باشگاه کسب کرد. سپس در سال ۲۰۱۸ با لسترسیتی به لیگ برتر بازگشت.

لسترسیتی راجرز فوتبال جذابی بازی ارائه کرد و در فصل نقل و انتقالات انتخاب‌های هوشمندی کرد. این سرمربی ۴۸ ساله در کار خود ایراداتی هم دارد، اما تاثیر مثبتی که بر قرمز‌ها و روباه‌ها گذاشت، او را به یک گزینه وسوسه انگیز برای نیمکت منچستریونایتد تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید 

۵ بازیکنی که دیگر نباید در منچستریونایتد بمانند

 

۴- اریک تن هاگ - آژاکس 

اریک تن هاگ در دوران حضورش در آژاکس کار‌های چشمگیری انجام داده است. به نظر می‌رسد که این سرمربی هلندی به زودی هدایت تیم بزرگ تری را به دست بگیرد.

تن هاگ در سال ۲۰۱۷ سرمربی آژاکس شد و با این تیم به ۲ قهرمانی اردیویسه دست یافت و آژاکس را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند. استعداد‌هایی مانند فرانکی دی یانگ، ماتیاس دلیخت و دونی فن د بیک تحت نظر او شکوفا شدند و با قرارداد‌های سنگینی راهی تیم‌های بزرگ اروپا شدند. 

این سرمربی ۵۱ ساله پیش از این به عنوان یکی از گرینه‌های هدایت بایرن مونیخ مطرح شد و تابستان امسال گزینه هدایت تاتنهام بود. فن د بیک که سابقه کار با تن هاگ در آژاکس را دارد، می‌تواند از ورود احتمالی او به اولدترافورد سود ببرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه منچستر یونایتد باشگاه چلسی لیگ برتر تن هاگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ

سرمربی تیم ملی فوتبال اتریش به گزینه اصلی هدایت بایرن مونیخ برای فصل آینده تبدیل شده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال بایرن در حال تدارک یک انقلاب برای فصل آینده است. از دست دادن هژمونی در بوندسلیگا مقابل بایرلورکوزن پس از ۱۱ قهرمانی پیاپی، حذف عجیب مقابل ساربروکن دسته سومی در جام حذفی (۲-۱) و شکست (۰-۳) مقابل لایپزیش در جام حذفی آلمان در ماه آگوست بدترین فصل این باشگاه در یک دهه اخیر را رقم زده است.

تنها موفقیت بایرن در لیگ قهرمانان رقم خورده است و آنها در حالی به نیمه‌نهایی رسیده‌اند که باید در این مرحله با رئال مادرید بازی کنند. در صورت شکست برابر رئال و عدم موفقیت در یوسی‌ال، این تیم برای اولین بار از فصل ۲۰۱۲- ۲۰۱۱ بدون هیچ جامی فصل را به پایان خواهد رساند.

با توجه به این عملکرد، توماس توخل همان طور که اسفند پارسال اعلام کرد، با توافقی که با باشگاه داشته است، آخر فصل از جمع مونیخی‌ها جدا می‌شود. یان کریستین دریسن، مدیر بایرن مونیخ هم هدف این باشگاه را بازسازی این تیم برای فصل آینده با یک مربی جدید اعلام کرد. با توجه به جدایی توخل، تلاش مدیران بایرن‌مونیخ برای انتخاب مربی جدید این تیم آغاز شده است.

پس از پاسخ منفی ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، یولیان ناگلزمن سرمربی تیم ملی آلمان و سباستین هوینس سرمربی موفق تیم اشتوتگارت که این تیم را به جمع ۴ تیم برتر بوندسلیگا رسانده و آنها را به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار کرده است، حالا باواریایی‌ها به دنبال یک مربی جدید هستند.

در این راستا خبر می‌رسد که رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی تیم ملی اتریش گزینه اول بایرن برای فصل آینده است و سایر گزینه‌هایی که روی میز بوده‌اند مانند زین‌الدین زیدان، اونای امری، یولن لوپتگی، روبرتو دی‌زربی و مارتین دمیکلیس پشت سرمربی فعلی اتریش خواهند بود.

اسکای آلمان گزارش داده است که سران باوارایایی‌ها در حال مذاکره با رانگنیک هستند و قراداد او با بایرن، مانع از هدایت اتریش در یورو نمی‌شود.

همچنین قرارداد کوتاه مدت با این مربی می‌تواند سبب شود تا برای فصل ۲۰۲۶-۲۰۲۵، بایرن به دنبال مربیان مورد علاقه‌اش یعنی آلونسو و کلوپ برود. قرارداد آلونسو با لورکوزن در سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد و کلوپ هم که فصل آینده قصد استراحت دارد، پس از یک سال دوری، آماده نشستن روی نیمکت خواهد بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ