Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب بیگدلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای این پروژه در سه فاز تعریف شده که فاز اول آن شامل پی و بتن ریزی به طور کامل تمام شده است. 

وی ادامه داد: فاز دوم شامل دیوار چینی و محوطه سازی و فاز آخر نیز شامل نازک کاری و نصب تجهیزات است که ادامه کارها با فعالیت پیمانکار در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شهرستان خدابنده گفت: با تسریع در ساخت و بهره‌برداری از بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی حضرت رسول اکرم (ص)، پایین بودن سرانه تخت بیمارستانی نسبت به جمعیت در این شهرستان جبران شده و میزان این شاخص در خدابنده از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

بیگدلی افزود: سرانه تخت بیمارستانی در خدابنده در سال ۹۳، حدود ۶ دهم به ازای هر هزار نفر بود و این رقم با ارتقای ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین(ع) به ۱۷۶ تخت، به سرانه یک تخت به ازای هر هزار نفر رسید که در مقایسه با میانگین استانی و کشوری همچنان پایین است.  

گفتنی است بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی حضرت رسول اکرم (ص) در پنج طبقه ساخته می شود و ۲۰ هزار مترمربع زیربنا خواهد داشت.
شهرستان خدابنده با پنج بخش، هفت شهر و بیش از ۲۲۰ روستای دارای سکنه، ۱۶۴ هزار نفر جمعیت دارد.
شهرستان خدابنده در جنوب استان زنجان واقع شده و با حدود پنج هزار کیلومتر مربع وسعت، یک چهارم مساحت این استان را به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها خدابنده کمبود تخت بیمارستانی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خدابنده کمبود تخت بیمارستانی زنجان خدابنده کمبود تخت بیمارستانی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۸۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار اصفهان از سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان

استاندار اصفهان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران استان با حضور در سامانه دوم آب‌رسانی در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان امروز _پنج شنبه نهم فروردین_ در حاشیه بازدید از سامانه دوم آب‌رسانی اظهار کرد: پیشرفت این پروژه به طور مرتب پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: طی بازدیدها از از روند فعالیت‌های انجام شده مطلع می‌شویم و با توجه به برگزاری جلسات هفتگی با مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان انتظار می‌رود پیشرفت ۸۷ درصدی تصفیه خانه سامانه دوم آب‌رسانی به‌زودی تکمیل شود.

استاندار اصفهان با توجه به نیاز اعتباری و اهمیت پروژه خاطر نشان کرد: تأمین اعتبار لازم برای اجرای این سامانه به طور جدی در دستورکار استانداری قرار دارد.

به گزارش ایمنا، طرح سامانه دوم آبرسانی به ۱۴ شهرستان استان اصفهان با هدف تأمین، انتقال و تصفیه آب شرب برای شهرستان‌های تحت پوشش طرح شامل اردستان، اصفهان، برخوار، خمینی‌شهر، تیران و کرون، خور و بیابانک، دهاقان، شاهین‌شهر و میمه، فلاورجان، لنجان، مبارکه، نائین، نجف‌آباد و نطنز توسط شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در مرحله اجرا قرار دارد.

کد خبر 740041

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • بازدید استاندار اصفهان از سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان
  • هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در استان انجام نمی‌شود
  • پیشرفت چشمگیر طرح جامع فاضلاب اهواز در دولت سیزدهم
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • محوطه سازی سایت «قره حسنلو» ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • نقش‌آفرینی علی پروین در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!
  • پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی