Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب فیروز‌کوه از آزادسازی ۲۰ هزار متر مربع از اراضی بستر رودخانه مرجی خانی در منطقه ارجمند خبر داد. خبرگزاری میزان - به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، عباس رضایی، دادستان عمومی و انقلاب فیروز‌کوه از آزادسازی ۲۰ هزار متر مربع از اراضی بستر رودخانه مرجی خانی در منطقه ارجمند خبر داد.

دادستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: با اعلام مدیر منابع آب شهرستان فیروزکوه مبنی بر تصرف بستر رودخانه مرجی خانی، دستورات قضایی لازم در راستای اعمال تبصره ۴ ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: آزادسازی ۱۷ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته طالقان با تخریب ۴ ویلای غیرمجاز وی تصریح کرد: با اجرای دستورات قضایی صادر شده، میزان ۲۰ هزار متر مربع از اراضی بستر رودخانه به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیارد ریال به‌طور کامل رفع تصرف و آزادسازی شد.

رضایی با تاکید بر جدیت دستگاه قضایی در برخورد با سودجویان و متصرفان اراضی ملی و منابع طبیعی گفت: دادستانی در این زمینه با هیچ شخصی مسامحه نخواهد کرد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادستان فیروزکوه آزادسازی اراضی تغییر کاربری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان فیروزکوه آزادسازی اراضی تغییر کاربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستانی برای تخریب تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان

دادستان مرکز استان گلستان برای بررسی موضوع برداشت شن و ماسه در منطقه جنگل "باغ شاه" به توسکستان گرگان رفت و دستور داد که تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان تخریب شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان،  پس از انتشار ویدیویی از برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه منطقه باغ شاه جنگل توسکستان و آسیب به درختان این منطقه، دادستان مرکز استان گلستان برای بررسی به این‌منطقه رفت.

محمود اسپانلو گفت: در این بازدید مدیران چند دستگاه مرتبط نیز برای ارائه توضیحات به این محل فراخوانده شدند.

وی گفت: پس از بررسی و شنیدن نظر کارشناسان دستور توقف عملیات برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه در عمق جنگل‌های هیرکانی در منطقه "باغ شاه" توسکستان صادر و بلافاصله دیشب همه ماشین آلات برداشت از منطقه خارج و ورودی جاده منتهی به این‌منطقه با خاک مسدود شد.

دادستان مرکز استان گلستان  گفت: برای همه مدیرانی هم که با صدور مجوز‌ها بستر را برای برداشت شن و ماسه و تخریب این جنگل فراهم کردند، پرونده تشکیل شد.

وی به منطقه معروف به باغ‌سرهنگ توسکستان رفت و دستور داد تمام ویلا‌های ساخته شده در این منطقه که بدون مجوز تغییر کاربری و ساخت و ساز شده است، در اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی تخریب شود.

اسپانلو گفت: همه مدیران مرتبط هم که با نظارت نکردن ِ خود، سبب شدند طی یک سال این منطقه به شهرک تبدیل شود به جهت ترک فعل تحت تعقیب قضایی قرار می‌گیرند.

جنگل توسکستان گرگان بخشی از محدوده جنگل‌های هیرکانی است که به عنوان میراث جهانی در یونسکو ثبت شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • دستور دادستانی برای تخریب تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان
  • آزادسازی ۹۵ درصد ‌اراضی ‌مسیر بزرگراه شمالی کرج پس از ۹ سال
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه
  • ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب
  • رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان