Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمیه میراج روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان ناشنوایان اخیرا برگزار شد و در پایان یکی از بانوان ورزشکار سمنانی برای شرکت در اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شد. 

وی ادامه داد: در پایان اردوی ارزیابی تیم ملی تکواندو بانوان ناشنوا، مسابقه انتخابی در ۲ بخش کیوروگی و پومسه برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میراج اظهار داشت: در وزن منفی ۴۹ کیلوگرم، فاطمه درشتی، مرضیه خوش احوال و محدثه غلامی به عنوان نفر برتر و در وزن منفی ۵۷، فاطمه ذلیکانی، پرستو باقری و بیگرد سلیمانی انتخاب شدند. 

وی اضافه کرد: در وزن منفی ۶۴، نسیبه شهبازی و رقیه نوری و در وزن مثبت ۶۷، حمیده شعبان پور و لیلا نوری موفق به راهیابی اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو شدند و در بخش پومسه نیز مریم خدابنده، فاطمه زارع، فریبا عظیمی و مینا رفیع زاده به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند. 

رییس هیات تکواندو ناشنوایان گفت: مسابقات قهرمانی جهان تکواندو ۲۰۲۱ ناشنوایان، آبان ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها سمنان فدراسیون ناشنوایان فدراسیون تکواندو مسابقات جهانی تكواندو ورزش ناشنوایان ناشنوایان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان فدراسیون ناشنوایان فدراسیون تکواندو سمنان فدراسیون ناشنوایان فدراسیون تکواندو مسابقات جهانی تكواندو ورزش ناشنوایان ناشنوایان تیم ملی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی

 با دعوت سرمربی تیم ملی «محمدمبین عظیمی» کشتی گیر صاحب عنوان کردستانی به هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد فراخوانده شد.

هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد روز‌های پنجم لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • همراه با اخبار ورزشی سوم اردیبهشت استان قزوین
  • دعوت یک گلستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی