Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از ۵۸۲ هزار نفر به ویروس کرونا در سراسر جهان، شمار مبتلایان به ۲۲۸ میلیون و ۴۱۵ هزار نفر رسید. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز 228 میلیون و 415 هزار و 1 نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید19) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، 4 میلیون و 692 هزار و 850 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون 204 میلیون و 998 هزار و 87 نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش 157 هزار و 925 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 42 میلیون و 799 هزار و 907 مبتلا رسیده است؛ تاکنون 690 هزار و 714 آمریکایی مبتلا به کووید19 در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش 35 هزار و 367 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 33 میلیون و 417 هزار و 390 مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون 444 هزار و 563 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش 33 هزار و 519 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 21 میلیون و 102 هزار و 536 مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون 589 هزار و 744 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌‌اند.

کشورهای انگلیس، روسیه، فرانسه، ترکیه و ایران نیز به‌ترتیب با 7 میلیون و 371 هزار و 301، 7 میلیون و 234 هزار و 425، 6 میلیون و 942 هزار و 105، 6 میلیون و 794 هزار و 700 و 5 میلیون و 396 هزار و 13 نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای آرژانتین با 5 میلیون و 237 هزار و 159 مبتلا و کلمبیا نیز با 4 میلیون و 937 هزار و 596 نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای هند، آمریکا و برزیل به‌ترتیب با 32 میلیون و 632 هزار و 222، 32 میلیون و 434 هزار و 166 و 20 میلیون و 180 هزار و 106 نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کاهش 19برابری بستری بیماران کرونایی با شست‌و‌شوی بینی و حلق با "آب‌نمک"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا دست داده ساعت گذشته جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال

به گزارش "وزش سه"، با قهرمانی سال گذشته پرسپولیس در جام حذفی که موفق شد در فینال استقلال را شکست دهد تعداد قهرمانی های این تیم در رقابت های فوق به هفت برسد.

پیش از آن استقلال با هفت عنوان قهرمانی در این رقابت ها پرافتخارترین تیم جام حذفی بود اما پرسپولیس با قهرمانی فصل قبل تعداد جام هایش در رقابت‌های حذفی را به 7 برساند و با عناوین قهرمانی رقیب دیرینه اش برابری کرد.

حالا و با حذف استقلال از رقابت های جام حذفی فصل جاری و باقی ماندن پرسپولیس در جدول این رقابت ها سرخ ها شانس این را خواهند داشت که به هشتمین عنوان قهرمانی خود در جام حذفی فکر کنند که در صورت رسیدن به این عنوان  ، همزمان با در اختیار داشتن عنوان پرافتخارترین تیم لیگ سراسری و لیگ برتر می توانند در این جام نیز بدون شریک عنوان پرافتخارترین را داشته باشند.

البته پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کار بسیار سختی برای عبور از  تیم آلومینیوم اراک دارد  و برای رسیدن به جام قهرمانی باید چهار حریف دشوار را از پیش رو بردارد.

از بین قهرمان های جام حذفی در سال های گذشته همچنان تیم‌های سپاهان ، ذوب آهن ، تراکتور،ملوان و فجرسپاسی در جدول این رقابتها باقی مانده‌اند که در مرحله یک هشتم نهایی یکی از بین تراکتور و ذوب آهن حذف خواهد شد.

بعد از پرسپولیس و استقلال که هفت بار قهرمان جام حذفی شده اند سپاهان با چهار عنوان قهرمانی در رده دوم پرافتخارترین تیم این رقابتها قرار دارد.

البته تعداد فینال‌هایی که استقلال در آنها حضور داشته به مراتب بیشتر از پرسپولیس است اما در رقابت های حذفی  مقام نایب قهرمانی وجود ندارد و برای مقایسه پرافتخارترین تیم ها تنها مقام قهرمانی و جام به حساب می آید.

دیگر خبرها

  • الو؟ من یک نوجوانم!
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت
  • فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۳ ارديبهشت
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲ ارديبهشت
  • این خودرو رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی شد؛ ساینا، شاهین، سمند، ام وی ام و فونیکس چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها