Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سعید هژبری روز شنبه به رسانه ها افزود: پویش ملی به رنگ مدرسه در راستای طرح تحولی آجر به آجر هم ‌زمان با سراسر کشور در استان سمنان آغاز شد و تا آبان ماه نیز ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ مقدس مدرسه‌سازی بین کودکان، نوجوانان و خانواده‌، از اهداف اجرای این طرح است، اضافه کرد: کودکان ۶ تا ۱۲ ساله با کشیدن نقاشی با موضوع «مدرسه دوست داشتنی من» می توانند سهمی بزرگ در ترویج فرهنگ مقدس مدرسه سازی ایفاء کنند و هر هفته در قرعه کشی جوایز نیز شرکت داده می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل نوسازی  ،توسعه وتجهیزمدارس استان سمنان با بیان اینکه کودکان با دستان کوچک می توانند کارهای بسیار بزرگ انجام دهند، تصریح کرد: دانش آموزان و کودکان استان با کشیدن نقاشی با محوریت مدرسه و مدرسه‌سازی می توانند خیّر مدرسه ساز شوند.

وی تاکید کرد: دانش آموزان نقاشی های خود را در سایت آجر به آجر به نشانی اینترنتی www.ajorBajor.ir بارگذاری و بر اساس تفاهمنامه جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با حامی این برنامه، به ازای هر تائید از نقاشی‌ های بارگذاری شده، حامی این پویش مبلغی معادل یک آجر را برای مدرسه‌سازی اختصاص می‌دهد.

هژبری با اشاره به تفاوت اجرای این پویش با پویش های قبلی، تصریح کرد: در پویش‌های قبلی افراد با پرداخت مبلغی ضمن مشارکت در پویش، پوستر خود را با عکس دلخواهشان دریافت می‌کردند اما جنس پویش «به رنگ مدرسه» نسبت به پویش‌های پیش اندکی متفاوت است، دانش‌آموزان نقاشی می‌کشند و عکس نقاشی‌های خود را در سایت بارگذاری و از این طریق به مدرسه سازی کمک می کنند.

استان سمنان ۱۲۶ هزار دانش آموز در یکهزار و ۱۰۰ مدرسه با پنج هزار و ۵۰۰ کلاس درس دارد.

برچسب‌ها سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور سمنان سال تحصیلی خیران مدرسه ساز خیرین مدرسه ساز مدرسه سازی دانش‌آموزان پروندهٔ خبری مدرسه سازی با طرح «آجر به آجر»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور سمنان سال تحصیلی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور سمنان سال تحصیلی خیران مدرسه ساز خیرین مدرسه ساز مدرسه سازی دانش آموزان دانش آموزان مدرسه سازی مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۹۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرید قشلاقی در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه نبود مدارس فرزانگان و تیزهوشان باعث مهاجرت نخبگان و دانش آموزان تیز هوش به سایر شهر‌ها می‌شود افزود: این کار باعث بالا رفتن رتبه کنکور سایر شهر‌ها و پایین آمدن رتبه کنکور در هشترود می‌شود.

وی ادامه داد: اگر یک مدرسه در هشترود ایجاد شود می‌تواند دانش آموزان مناطق هشترود، نظرکهریزی و چاراویماق را پوشش دهد و افزایش رتبه کنکور در این مناطق شود.

قشلاقی افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ فرهنگیان در مناطق هشترود و نظرکهریزی و تجهیز هنرستان فنی وحرفه‌ای را خواستار شد و افزود: اگر این هنرستان تجهیز شود رغبت دانش آموزان به ادامه تحصیل در این رشته‌ها بیشتر می‌شود.

وی گفت: متاسفانه راه دسترسی به تنها هنرستان فنی و حرفه‌ای هشترود هم با توجه به اینکه در خارج از محدوده شهر قرار دارد خراب شده است و غیر قابل تردد است از این رو دانش آموزان علی الخصوص در زمان‌های بارش به سختی به این هنرستان رفت و آمد می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • لزوم ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور