Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان گفت: شرکت آبفای گیلان با تامین نیاز آبی شهرک‌های صنعتی، در راستای تولید و اشتغال همکاری دارد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام پاون، سیدمحسن حسینی در جریان بازدید مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از تصفیه‌خانه بزرگ آب استان در منطقه سنگر با تاکید بر اینکه آب موجب تسهیل در پروسه تولید می‌شود، افزود: آب شهرک صنعتی سفیدرود رشت از همین تصفیه‌خانه در حال تامین است و محصولی است که به‌طور ۲۴ ساعته مورد نیاز بوده و پیوستگی آن باید حفظ شود و به پشتوانه تصفیه‌خانه آب گیلان، مشکلی در تامین آب شرب مناطق مرکزی استان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با اشاره به اینکه آب شرب شهر‌ها و روستا‌های گیلان از ۶۰۰ حلقه چاه در مدار بهره‌برداری، ۵۰۰ دهنه چشمه و تعدادی از تصفیه‌خانه‌های بزرگ و کوچک تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: با افزایش جمعیت و مهاجرت‌ها به استان گیلان، شرایط تامین آب شرب سخت‌تر خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان نیز با قدردانی از زحمات شرکت آبفای استان در تامین آب مورد نیاز واحد‌های صنعتی، گفت: نقش مهم آب در بخش تولید و صنعت بر کسی پوشیده نیست.
"فریبرز سعیدی کیا" با تاکید بر کاهش نزولات جوی در سال ۹۹ افزود: با توجه به سال آبی سختی که پشت سر گذاشتیم، خوشبختانه در حوزه آب شرب استان مشکل خاصی وجود نداشت.
وی با اشاره به قرارداد بین شرکت‌های آبفا و شهرک‌های صنعتی گیلان جهت تامین آب شهرک سفیدرود اظهار داشت: با عنایت به شرایط سخت آبی در تابستان سال جاری، این مجموعه تولیدی با مشکلی مواجه نشد که زحمات شرکت آبفا در این راستا قابل تقدیر است.
سعیدی کیا با تاکید بر اینکه تعامل و همکاری بین شرکت‌های آبفا و شهرک‌های صنعتی موجب استمرار در تولید و اشتغال استان می‌شود، گفت: این تعامل و همکاری دوطرفه خواهد بود و برنامه ریزی‌های بعدی جهت ارتقای قرارداد برای سایر شهرک‌های صنعتی نیز باید مدنظر قرار گیرد.   بیشتر بخوانید:  افزایش ۹ درصدی تولید برق نیروگاه‌های حرارتی   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت نیرو صنعت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نیرو صنعت شهرک های صنعتی تصفیه خانه تامین آب شرکت آب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: چند واحد تولیدی با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل راهی ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، هاشم علایی صبح چهارشنبه در جمع صنعتگران و واحدهای تولیدی در اردبیل اظهار داشت: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو» از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه چند واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان حضور خواهند یافت، خاطرنشان کرد: شرکت شهرک های صنعتی اردبیل با حمایت مالی از این واحدهای تولیدی درصدد حضور قدرتمند در بین تولید کنندگان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل بیان کرد: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور، فرصت بسیار مناسبی برای تولیدکنندگان محسوب می شود تا در کنار معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی نسبت به استفاده از ظرفیت بازارهای جدید صادراتی و توسعه بازارهای موجود اقدام کنند.

علایی اظهار داشت: با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تلاش می‌کنیم تا با کمک به ارتقای دانش و فناوری تولیدکنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

وی این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی و توانمندی اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: امیدواریم با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

انتهای پیام

 

دیگر خبرها

  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند