Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان شکری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به انباشت کالاهای اساسی نظیر ذرت و سویای دامی، کنجاله و گندم در بندر امام خمینی (ره) و لزوم تسریع حمل آن به استان، این اداره کل همه شرکتهای فعال استانی را موظف به ارسال ناوگان کرد و همه شرکت‌ها بر این اساس اقدام کردند.

وی اضافه کرد: طی سال جاری هفت هزار سفر توسط ۲ هزار و ۴۰۰ دستگاه وسیله نقلیه سنگین به استان خوزستان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به فراهم کردن امکان صدور بارنامه توسط شرکت های حمل و نقل استان از مبدا بندر امام خمینی (ره)، ۲ شرکت حمل و نقل کالای استان اقدام به این کار کردند که بر این اساس ۷۰ فقره بارنامه حمل و نقل کالاهای اساسی برای شرکت های حمل و نقل کالای استان و ۱۷ فقره بارنامه نیز برای ناوگان اعزامی اداره کل راهداری و حمل و نقل آذربایجان‌غربی از مبدا بندر امام صادر شد.

شکری با اشاره به طرح های تشویقی حمل کالاهای اساسی اظهار کرد: ۴۰۰ حلقه لاستیک بین رانندگانی که اقدام به حمل کالاهای اساسی از مبدا بندر امام خمینی ( ره ) کرده بودند، توزیع شده است.

 به گزارش ایرنا، بیش از ۱۶ هزار ناوگان باری در آذربایجان غربی فعال است.

برچسب‌ها کالاهای اساسی آذربایجان غربی بندرامام خمینی ارومیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالاهای اساسی آذربایجان غربی بندرامام خمینی کالاهای اساسی آذربایجان غربی بندرامام خمینی ارومیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی کالاهای اساسی امام خمینی بندر امام حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهر ری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴ تن مغز بادام درختی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۲.۵ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند. - اخبار اجتماعی -

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار کالای قاچاق در محدوده شهرری نجم‌آباد شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در شهرری نجم‌آباد  تخلیه و دپو شده که کالای خارجی از جنوبی کشور به این مکان منتقل و به بازار ارسال می‌شود.

 افشاری بیان کرد: مامورین این پلیس محل موصوف را  بازرسی کردند که مشخص شد این محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده و مشاهده شد مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع مغز بادام درختی در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی  مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

عوارض خطرناک استفاده از رژلب‌های قاچاقی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: کالاها شامل تعداد 110 کیسه 45 کیلوگرمی (4950 کیلوگرم ) مغز بادام درختی محصول کشور چین بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 2.5 میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: مصرف‌کنندگان مواد قاچاق با انقضای تاریخ مصرف و فاقد استاندارد لازم، معمولا  به انواع بیماریها دچار می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  •  پیروزی ۱۵ بر صفر تیم شرکت گاز آذربایجان غربی در زنجان
  • صدور سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی
  • ۱۳ هزار پرونده در آذربایجان غربی به سازش ختم شد
  • اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)
  • کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • ۱۲ هزار و ۸۵۷ پرونده در آذربایجان‌غربی به سازش ختم شد
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهر ری
  • مقاوم سازی ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی
  • اهدای بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی