Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس حوزه قضایی شهرستان چاراویماق در استان آذربایجان شرقی گفت: ۱۰۵کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در حوزه قضایی شهرستان چاراویماق کشف شد.

محمود نعمتی در گفت وگو با میزان گفت: میزان ۱۰۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش از سوداگران مرگ در حوزه قضایی شهرستان چاراویماق کشف شد.

رییس حوزه قضایی شهرستان چاراویماق استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: در این راستا دو نفر متهم دستگیر و با صدور قرار قانونی به زندان معرفی و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: کشف محموله یک تن و ۶۲۵ کیلوگرمی مواد مخدر در شهرستان جاسک

انتهای پیام/

برچسب ها: رییس حوزه قضایی شهرستان چاراویماق کشف مواد مخدر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشف مواد مخدر حوزه قضایی شهرستان چاراویماق مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۹۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: به برکت نگاه بلند جمهوری اسلامی مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی بوده و تقدیم چهار هزار شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر گواه بر این ادعا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، جعفر ذوالفقاری، امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندوآب اظهار کرد: نگاه جمهوری اسلامی به مقوله مواد مخدر اساساً با کل دوران متفاوت است.

وی افزود: به برکت نگاه بلند جمهوری اسلامی مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی بوده و تقدیم چهار هزار شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر گواه بر این ادعا است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: جمهوری اسلامی به دنبال احیای انسان‌هاست و حلقه آخر در زنجیره مبارزه با مواد مخدر مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال است.

ذوالفقاری با اشاره به حمایت دولت در خصوص ایجاد اشتغال تصریح کرد: این مقوله در نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت هدفمند و استاندارد در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳ تلاش مضاعفی برای توسعه فضای مسقف و استانداردسازی ایستگاه‌های ترک اعتیاد برای احیای افراد مبتلا به اعتیاد انجام خواهد شد تا این نقیصه برطرف شود.

کد خبر 746897

دیگر خبرها

  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • ۱۴۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر در آذربایجان شرقی کشف شد