Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@13:45:26 GMT

علیمنصور درباره حواشی استقلال چه گفت؟

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۹۹۰۶

علیمنصور درباره حواشی استقلال چه گفت؟

تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با حضور سرمربی جدید این تیم آغاز شده است. علیرضا منصوریان پس از حضور در آبادان و توافق با مدیران این تیم، هدایت آبادانی ها را در دست گرفت و جانشین سیروس پورموسوی شد.

منصوریان در حاشیه تمرین این تیم و دیر آغاز شدن اردوی صنعت نفت گفت: یک مقدار که نه، ما خیلی دیر شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر خیلی از تیم های بازی های سوم دوستانه شان را پشت سر گذاشته اند و قطعا یک تغییر روندی در مسیر بدنسازی ما ایجاد خواهد کرد. فکر می کنم به لطف و عنایت پروردگار، برای شنبه یا یکشنبه تیم کاملمان را در اختیار داشته باشیم و به طور جدی از یکشنبه تمرینات صبح و بعد از ظهرمان را شروع می کنیم. تا اولین بازیمان در لیگ برتر 30 روز فرصت داریم. 3 برنامه تمرینی در 3 مقطع زمانی مختلف داریم. ان شالله با همکاری هیئت مدیره، مدیریت و سرپرست باشگاه فکر می کنم ان شالله سوم مهر ماه آبادان را ترک می کنیم و در تهران اردو می زنیم. 

او ادامه داد: در مجموع تیممان را دیر بستیم. مانند دانش آموزی هستیم که تجدید آورده و باید در 3 ماه تابستان خیلی خوب درس بخواند و تک ماده هم برایش وجود ندارد و باید امتحان شهریورمان را بدهیم. باید خیلی تیممان یک دست باشد. ابتدا به لحاظ روحی و روانی و سپس باید کارهای تاکتیکی را به صورت فشرده برگزار کینم. جوانان خیلی خوبی داریم. من به بچه های تیم فنی گفتم آبادان روی گنج خوابیده است و همینطور خوزستان. دسترسی همه فوتبالیست های استان خوزستان به 3 تیم شهرشان یعنی نفت مسجدسلیمان، فولاد و صنعت نفت خیلی خوب است و راحت می توان ستاره های خیلی خوبی به فوتبال معرفی کنیم. امیدوارم لیست ادامه دارمان در حوزه بازیکن سازی را در آبادان ادامه بدهیم. سعی کردیم بخشی از بچه هایی که با سابقه بودند، ان شالله با هماهنگی مدیرعامل و هیئت مدیره قراردادشان را تمدید می کنیم. هم به تجربه نیاز داریم و هم به نیروی جوانی. هم به تجربه خیلی خوب و هم به بنزین سبز.

منصوریان با تشکر از سرپرست این تیم گفت: از آقای علی فیروزی سرپرست تیم تشکر می کنم و باعث افتخار من است که ایشان روی نیمکت در کنار من هستند. به نوعی می توان گفت ابزار بسیار خوب و کارآمدی برای گروه فنی تیم است. ایشان انسان خیلی محترمی هستند. سالهایی که ما فوتبال بازی می کردیم، ایشان سرمربی بود.

 

سرمربی صنعت نفت در ادامه توضیح داد: 10 روز قبل از شروع اولین مسابقه لیگ برتر به آبادان بازمیگردیم تا به هوای اینجا عادت کنیم. خیلی به این فصل امیدوارم. علت آن نیز این است که آبادان انرژی برای ما و کادرفنی به وجود آورده است. جوانان ستاره ای را در اینجا دیدیم که فوتبال را خیلی خوب می فهمند. ما دغدغه های قبلیمان را نداریم. اینجا می دانند GPS چیست، امکانات سرمربی را می دانند که مربی سخت افزاری چه می خواهد. خودم خیلی امیدوارم و خواهشی از تمام فوتبالیست ها و پیشکسوت ها و نمایندگان محترم شهر که حتما باید هر 3 نفر افتخار بدهند و سر تمرینات تیم ما حضور پیدا کنند و انرژی لازم را به ما برسانند.

 

وی با تأکید بر اتحاد میان مسئولین استان و شهرستان و مدیران صنعت نفت اضافه کرد: امسال سالی نیست که ما بخواهیم در ایجاد وحدت و همدلی وقفه ای ایجاد کنیم. ما هر کار تاکتیکی و بدنی که انجام دهیم، آن اتحاد شهری و کل مجموعه می تواند ما را رو به جلوتر ببرد. خیلی از مشکلاتی که اکنون پیش رو داریم، شاید جزو یازدهمین تا سیزدهمین تیم از لحاظ منابع مالی باشیم. ما و نفت مسجدسلیمان از لحاظ منابع مالی جزو سه تیم آخر هستیم. اما امکانات سخت افزایمان خوب است. جوانان خوبی داریم و برای مبارزه با این کمبودها که ان شالله در طی سال پر خواهد شد. خدا را شکر وزرای ورزش و نفت وعده هایی برای کمک به تیم های نفتی داده اند و من فکر می کنم امسال، سال خوبی باشد. ولی اگر تیم B ما خوب نباشد، بچه های ما از لحاظ روحی افت می کنند.

منصوریان در پاسخ به این سوال که برخی از نمایندگان مجلس قول تزریق 30 میلیارد کمک مالی به صنعت نفت را داده اند، اضافه کرد: در مارکت و بازار نقل و انتقالات، ما نمی توانیم بازیکن 7، 8 میلیاردی بخریم. ما نمی دانیم چه مقدار از این 30 میلیارد به ما و نفت مسجدسلیمان می رسد. نشاط در استان خوزستان بابت فولاد زیاد است. سعی کرده ایم بازیکنانی که مدنظرمان است را بخریم. ما نمی توانیم ریخت و پاشی داشته باشیم. ما در حمله شروین بزرگ و در دروازه احمد گوهری را خریدیم و در دفاع 2 بازیکن را از لیگ یک آورده ام که خیلی به آنها امیدوارم. در میانه زمین سعی کرده ایم ساختار اصلی تیم را حفظ کنیم و با بازیکنان تمدید قرارداد داشته باشیم. در مجموع با قناعت ولی با حوصله و با برنامه خرید کرده ایم. من دوست داشتم فلان بازیکن را بخرم اما اگر بتوانیم به این بازیکنان جذب شده کمک کنیم، می توانند در فوتبال ایران به جاهای بالاتری برسند. اعتقاد قلبی من این است چون سقف فوتبال ایران کوچک است، فاصله میان بازیکنان یک بازه زمانی 6 ماهه است. اگر خوب تمرین کنند، خوب زحمت بکشند و حرفه ای زندگی کنند، می توانند آن 6 ماه را پر کنند. 

علیرضا منصوریان در ادامه و در خصوص اتفاقات و حواشی پیرامون استقلال توضیح داد: من مربی صنعت نفت آبادان هستم و اینجا شرایط خوبی دارم. شاید شرایط مالی ما خوب نباشد و شاید نیازهایی که داشتم به دلیل شرایط حوزه مالی برایم برآورده نشده ولی از لحاظ فوتبالی خیلی خوشحالم. من جایی آمده ام که از دربان درب ورودی تا همسایه های من همه فوتبالی هستند و آن را خوب می فهمند. زمانی شما جایی می روی که فقط پرت و پلا می شنوی ولی زمانی جایی می روی که واقعا فنی حرف می زنند. فکر می کنم زن و مرد آبادان همگی فوتبالی هستند. استقلال تیمی است که من را به فوتبال معرفی کرده و زندگی ام را به این تیم مدیون هستم. من با استقلال مطرح شدم. من بازیکن ملی نبودم. از استقلال به آن چیزی که در ذهنم پرورش داده بودم، به بیشترش رسیده بودم. یک روزی رویای من پوشیدن شماره 7 تیم ملی و 10 استقلال بود که سالیان سال این اتفاق رخ داد. برای من همین دو شماره کافی است تا به خودم اجازه ندهم در اصول حرفه ای باشگاه سابقم دخالت کنم. این تیم الان سرمربی دارد. برد و باخت برای همه تیم ها هست.

او در پایان در مورد اینکه خیلی از پیشکسوت های استقلال از حضور یک هیولا به نام م.ب در داخل این باشگاه نام می برند اینگونه پاسخ داد: من اصلا در این حوزه دخالت نمی کنم. من خیلی توانمند باشم، به بازیکنان جوان تیمم می رسم. آنها (بازیکنان جوان صنعت نفت) برای شروع تمرین لحظه شماری می کنند. ما شروع تمرین را ساعت 6 و نیم می گذاریم، اینها 45 دقیقه زودتر در تمرینات حضور پیدا می کنند در حالیکه ما جزو مربیانی هستیم که خیلی زود می آییم. امروز معنی دفتر کار راه فهمیدیم. در تیم قبلی، من نمی دانستم دفتر کار یعنی چه. مانند سال 74 کنار زمین لباس هایم را عوض می کردم. همینقدر که بتوانم خواسته های این جوانان را برآورده کنم، خیلی کار بزرگی کرده ام. پدر من قبل از فوت شدن، 3، 4 تا وصیت به من کرد. یکی از آنها این بود که هرگز علیه استقلال صحبت نکنم و فقط می توانم درباره این تیم مثبت حرف بزنم.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

کلیدواژه: علیرضا منصوریان استقلال صنعت نفت آبادان فکر می کنم خیلی خوب ان شالله صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیاران کمالوند در نفت معرفی شدند/ ادامه همکاری الماس سیاه با آبادانی‌ها

ایسنا/خوزستان اعضای جدید کادر فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معرفی شدند.

حسن آذرنیا، غلام خلیفه، امید شریفی نسب، مهدی حق جویی و بابک عبادی به عنوان اعضای جدید کادر فنی در کنار عبدالرضا برزگری از اسطوره های فوتبال آبادان و ملقب به الماس سیاه، حسین مزرعه و علی یزدان دوست در ادامه لیگ برتر فوتبال ایران فراز کمالوند را همراهی خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، امید صالحیان نیز به عنوان مدیر جدید تیم صنعت نفت انتخاب شد.

نفت آبادان در حال حاضر در قعر جدول رده بندی قرار دارد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیوستن مدافع جدید به تیم صنعت نفت آبادان
  • مصطفی نائیج‌پور به نفت آبادان پیوست؛ رسمی
  • راز خوشبختی آبادان: گل اول را بزن، به هر قیمتی!
  • مدافع ملوان به صنعت نفت آبادان پیوست
  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • معرفی اعضای کادر فنی جدید صنعت نفت آبادان؛ امید به نجات در قعر جدول
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • دستیاران کمالوند در نفت معرفی شدند/ ادامه همکاری الماس سیاه با آبادانی‌ها
  • تغییرات در کادر فنی نفت آبادان: نفتی‌ها با کادری جدید به دنبال بقا در لیگ برتر