Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@23:48:26 GMT

آخرین خبرها از استادیوم شهید وطنی قائمشهر

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۰۱۱۸

آخرین خبرها از استادیوم شهید وطنی قائمشهر

خبرگزاری فارس مازندران-سرویس ورزشی| حسن رنگرز با اشاره به آخرین اقدامات برای اجرای عملیات پروژه چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر اظهار کرد: پس از اجرای فرآیند قانونی انتخاب مشاور و پیمانکار پروژه‌ی احداث چمن طبیعی این ورزشگاه، عملیات اجرایی از هفته پیش رو با سرعت آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به انجام مراحل قانونی ترک تشریفات افزود: از حمایت و مشاوره‌های تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی بویژه از شکیبایی و متانت مردم شریف و ورزش‌دوست، خاصه هواداران پرشور و باتعصب تیم محبوب نساجی بعنوان تنها نماینده‌ی استان مازندران در لیگ برتر کشور و همچنین نقش بسیار مؤثر استانداری مازندران در این دستاورد بزرگ ورزش استان تقدیر و تشکر خالصانه دارم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خاطرنشان کرد: همزمان با این مهم؛ تدابیر لازم در خصوص مذاکره با پیمانکار٬ دیگری جهت جمع‌آوری و انتقال چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی به نقطه‌ای دیگر به‌منظور ایجاد زمین مناسب برای تیم‌های پایه نساجی و شهرستان قائم‌شهر اتخاذ و به اجرا درآمده است.

رنگرز ادامه داد: قطعا همکاری و همدلی مسوولان و نمایندگان در هر امری بویژه اجرای چنین پروژه‌هایی بسیار اثربخش بوده که در این راستا از همه‌ی آنهایی که برای خواست مردم و هوادارن تلاش کردند سپاسگزارم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم بزرگ نساجی گفت: امیدوارم به‌زودی در کنار هواداران عزیز شاهد پیروزی‌ها و افتخارآفرینی‌های باشگاه محبوبمان در مستطیل سبز استادیوم شهید وطنی باشیم .

انتهای پیام / ۸۶۰۵۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: حسن رنگرز مدیرکل ورزش ورزشگاه وطنی قائمشهر نساجی مازندران شهید وطنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه بود که اتفاق عجیبی مقابل استادیوم غدیر اهواز رخ داد. جایی که به دلیل ناهماهنگی های صورت گرفته، اجازه حضور بازیکنان دو تیم فجرسپاسی و استقلال آبی پوش ملاثانی در این ورزشگاه داده نشد تا این بازی برگزار نشود و پرونده آن در اختیار کمیته انضباطی قرار بگیرد.

در واقع به دلیل عدم کسب مجوزات لازم از باشگاه استقلال خوزستان که به عنوان مالک فعلی استادیوم غدیر شناخته می شود، اجازه برگزاری این بازی داده نشد تا انتقادهای شدیدی از سوی افراد مختلف از جمله باشگاه های نفت مسجدسلیمان و چادرملو اردکان را به همراه داشته باشد، تیم هایی که برای صعود به لیگ برتر، با فجرسپاسی رقابت دارند.

حالا تیم سیاوش اکبرپور باید سه روز دیگر و در تاریخ هفتم اردیبهشت در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، از سپاهان میزبانی کند. مدیران استقلال آبی پوش ملاثانی برای جلوگیری از تکرار این اتفاق، نامه نگاری های لازم با دو باشگاه استقلال خوزستان و فولاد خوزستان را به عمل آورده اند تا بتوانند علاوه بر این بازی، سه مسابقه باقیمانده خانگی خود در لیگ دسته اول را نیز در یکی از ورزشگاه های غدیر یا فولاد آره نا برگزار کنند.

اما درخواست اولیه استقلال آبی پوش ملاثانی برای میزبانی از سپاهان و برگزاری سه بازی خانگی باقیمانده از لیگ دسته اول، با مخالفت تیم استقلال خوزستان همراه شده است. امیدعلی نجفی، مدیرعامل استقلال خوزستان در جوابیه ای که به درخواست نماینده ملاثانی ارسال کرده، اعلام کرده که به دلیل برگزاری بازی های تیم های رده بزرگسالان، امید و جوانان در ورزشگاه غدیر، آنها امکان میزبانی از استقلال ملاثانی را ندارند.

در حال حاضر باشگاه فولاد جوابیه ای به درخواست باشگاه استقلال ملاثانی نداده و در صورت مخالفت این باشگاه، آنگاه مکان برگزاری دیدار شاگردان سیاوش اکبرپور و سپاهان به یک معضل عجیب و بزرگ تبدیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • پرهیجان‌ترین‌ روز یزد بعد از قندی (عکس)
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • این استادیوم به درد ما نمی خورد!