Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدیقه عبداللهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح در راستای سند تحول بنیادین،سال تحصیلی جاری در اولویت فعالیت ها قرار دارد در ۴۸۰ مدرسه دوره اول و دوم دبستان اجرا خواهد شد.

وی افزود: بسته تحولی مدرسه خوانا به دنبال ارتقای کیفیت آموزش و پرورش دوره ابتدایی و استقرار تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان است که شامل ارتقای مهارت‌های چهارگانه زبانی، گوش دادن‌، صحبت کردن، خواندن و نوشتن و آداب و مهارت‌های زندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: اجرای این طرح زمینه ایجاد تحول در نظام آموزشی را بر اساس چرخش‌های تحول آفرین سند تحول بنیادین فراهم می‌کند و گفتمان مهارت محور جایگزین گفتمان دانش‌محور شده و به دنبال تربیت دانش‌آموزانی با ادب، مسوولیت‌پذیر و دارای عزت نفس بالا است.

وی یادآور شد: بسته‌های تحولی این طرح بر اساس اهداف سند تحول بنیادین و با تکیه بر چرخش‌های تحول آفرین موردنظر سند توسط معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تدوین و ابلاغ شده است.

عبداللهی ابراز امیدواری  کرد، نتایج این طرح سبب بهبودی ارتقای مهارت‌های چهارگانه زبانی و مهارت‌های زندگی در دانش‌آموزان شود و جایگاه کشورمان در آزمون بین المللی سواد خواندن و نوشتن ارتقاء یابد و زمینه تقویت زبان ملی در مناطق ۲ زبانه و توسعه عدالت آموزشی و تربیتی را فراهم کند.

استان کردستان ۳۰۰ هزار دانش‌آموز دارد که بیش از ۱۶۰ هزار نفر از این تعداد در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کنند.

برچسب‌ها معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تعطیلی مدارس کردستان سنندج دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تعطیلی مدارس کردستان معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تعطیلی مدارس کردستان سنندج دانش آموزان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، رسانه‌های‌محلی گزارش دادند که علی‌رغم انتقادها و تهدیدها مدرسه‌ای در شمال ایتالیا بر تصمیم خود مبنی بر تعطیلی یک روزه دانش‌آموزان مسلمان برای عید فطر اصرار دارد.
 
پیش از این مدرسه اقبال مسیح در پیولتلو در نزدیکی میلان، پس از اینکه تصمیم گرفت به مناسبت تعطیلات عید فطر تعطیل شود، مورد انتقاد و حتی تهدیدات راست افراطی قرار گرفت.
 
آژانس خبری ایتالیایی ANSA گزارش داد که دفتر مدرسه منطقه‌ای لمباردی هفته گذشته اعلام کرد که این تصمیم غیرقانونی است و از آن خواست تا در این حرکت تجدید نظر کند.
 
بسیاری از سیاستمداران ایتالیایی از جمله ماتئو سالوینی، معاون نخست وزیر نیز از این اقدام انتقاد و آن را غیر قابل قبول توصیف کردند.
 
این مدرسه گفت که به این تصمیم پایبند است و خواستار احترام به این انتخاب شد.
 

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • تمرین‌های تمرکزی باید جایگزین تمرین‌های عادی شود
  • ۴۹ هزار نفر پارسال مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند
  • ابتکار بولونیا در افزایش مهارت و مشارکت اجتماعی جوانان
  • ارتقای کیفیت آموزش در مدارس دولتی، اولویت دولت و آموزش و پرورش
  • از استیضاح وزیر آموزش و پرورش منصرف نشده‌ام/ عدم پرداخت حق‌التدریس یعنی کمبود معلم در سال آینده