Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها _ فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران: فرصت پلاک‌گذاری وسیله نقلیه کشاورزی ۲ ماهه است. - اخبار استانها -

سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری با بیان اینکه برابر با ابلاغیه راهور ناجا در بحث پلاک گذاری وسائل نقلیه کشاورزی، تراکتور و کمباین به سراسر کشور ابلاغ شد، اظهار داشت: شرایط مازندران کشاورزی است و با همکاری سازمان جهاد کشاورزی در 15 شهرستان استان پلاک گذاری را آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه طرح پلاک‌گذاری، 2 هفته آغاز شد و تاکنون 4 هزار دستگاه تراکتور و کمباین شماره گذاری شدند، گفت: در مازندران حدود 12 هزار دستگاه وسائل نقلیه کشاورزی شناسایی شد.

فرمانده پلیس راهور مازندران از صاحبان ادوات کشاورزی خواست تا با جهاد کشاورزی و راهور ناجا همکاری داشته باشند، افزود: همکاری صاحبان وسائل نقلیه در اجرای طرح پلاک‌گذاری در فرصت 2 ماهه بسیار ضروری است.

سرهنگ بیگلری با اعلام اینکه سهمیه سوخت وسائل نقلیه کشاورزی، به تراکتور و کمباین دارای پلاک اختصاص می‌یابد، تصریح کرد: برای بیمه کردن وسائل نقلیه کشاورزی و تردد در روستا، پلاک گذاری ضروری است.

709 اثر هنری به دبیرخانه جشنواره استانی فانوس در استان مازندران ارسال شدنوزدهمین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا مازندران توسط سپاه کربلا در آمل راه‌ اندازی شدجانباختگان عابر پیاده در مازندران 12 درصد کاهش یافت + فیلم

وی یادآور شد: کشاورزان و صاحبان وسائل نقلیه کشاورزی برای پلاک‌گذاری با در دست داشتن مدارک، می‌توانند به دهیاری، پلیس راهور و جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلاک گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ درصد اراضی کشاورزی قزوین رفع تداخل شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از رفع تداخل ۹۰ درصد پلاک‌های مشمول رفع تداخل اراضی کشاورزی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محمدحسین عطایی امروز -سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین- در نشست کمیسیون رفع تداخلات اراضی که در سالن جلسات ریاست این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: اعضای کمیسیون رفع تداخل تمرکز و دقت جدی بر پلاک‌هایی که رفع تداخل می‌شوند داشته باشند تا حقی از کسی تضییع نشود.

وی بر لزوم تسریع روند اجرای رفع تداخلات اراضی کشاورزی استان تأکید کرد و افزود: نحوه نظارت بر طرح‌های واگذارشده کشاورزی توسط نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان انجام شود. مشاوران طرح‌های مختلف واگذار شده بخش کشاورزی بایستی طی سال دو بار گزارش دهی از روند فعالیت‌های خود داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از رفع تداخل ۹۰ درصد پلاک‌های مشمول رفع تداخل اراضی در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از مجموع ۱۲۰۲ پلاک در استان قزوین، ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و ۱۰۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۰۹ پلاک به پایان رسیده است.

به گزارش ایمنا، در این نشست ۷۶۵۲ هکتار اراضی استان قزوین در قالب شش پلاک رفع تداخل شد. در این کمیسیون مراحل رفع تداخل پلاک‌های کوچار لیاء، سعدالدین باقرآباد، حاجی‌آباد لیا و سلطان‌آباد در شهرستان بویین‌زهرا و بکندی و کشرود در شهرستان قزوین پس از اتمام کار کارشناسی به پایان رسید.

کد خبر 745123

دیگر خبرها

  • نشست مسئولان وزارت جهاد کشاورزی به منظور ارتقای بخش کشاورزی مازندران
  • ۳۷خودرو در اجرای طرح امنیت اجتماعی یاسوج به پارکینگ منتقل شدند
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۹ فروردین در بوشهر
  • ۹۰ درصد اراضی کشاورزی قزوین رفع تداخل شد
  • آزمون ۱۳۳ باسکول وسائل نقلیه چرخدار جاده‌ای در خراسان جنوبی
  • بالغ‌ بر ۶۰ هزار اصله نهال در جوین غرس شد
  • آغاز برداشت توت فرنگی در مازندران
  • ۸۰۵ هکتار از شالیزارهای مازندران بیمه شدند
  • کشف بنز قاچاق میلیاردی در نور
  • کشف بنز قاچاق ۶۰۰ میلیاردی در نور