Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه «شب فیروزه ای» امشب شنبه ۲۷ شهریور ساعت ۲۲ از روستای مقیطیه یکی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان آبادان روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

برنامه «شب فیروزه‌ای» با همکاری سیمای مرکز آبادان امشب میزبان یزدان فتوحی بازیگر سینما و تلویزیون و بهروز بهراد خواننده بومی خوزستان
خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش تصاویر و میان برنامه در کنار انعکاس ظرفیت های مذهبی، گردشگری، فرهنگی و اقتصادی استان خوزستان از بخش های دیگر این برنامه است.

«شب فیروزه ای» هر شب از ساعت ۲۲ به مدت ۴۵ دقیقه همزمان از شبکه های تهران و سیمای خراسان جنوبی با اجرای سید مرتضی حسینی و مهرداد معماری پخش می شود.

این برنامه به تهیه کنندگی مهدی نیک روش هر هفته از شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

کد خبر 5307369 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: سید مرتضی حسینی ابادان شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی برنامه تلویزیونی تئاتر ایران حضور هنر ایران در جهان سینمای مستند فیلم کوتاه شبکه دو سیما موسیقی ایرانی شبکه پنج سیما عبدالعلی علی عسکری شبکه یک سیما فیلم سینمایی رادیو نمایش موزه سینما ویروس کرونا شب فیروزه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، قسمت اول از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «همیشه با هم» به کارگردانی امیرحسین اسیوند امشب چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«همیشه با هم» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور روایتی از ۲ خواهر دوقلو همسان ساکن داراب شیراز است که در یک زمان باردار هستند.

فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت ۱۸ و جمعه‌ها ساعت ۹ از شبکه دو خواهد بود.

«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

عوامل این مستند عبارتند از تهیه کننده: مهدیه سادات محور، کارگردان و مجری طرح: امیرحسین اسیوند، صدابردار: محمدرضا امین آبادی، تصویربرداری و تدوین: امیرحسین اسیوند، مدیر تولید: سمانه امینی، طراح پوستر: احمدرضا رضائی.

کد خبر 6081126 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های ماه فروردین
  • «کانی مانگا» را از تلویزیون تماشا کنید/ پخش چند فیلم خارجی جدید
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟
  • نگاهی به فیلم‌های آخر هفته شبکه‌های سیما
  • «پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • خبر‌های رسانه بیست و هشتم فروردین
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه یک
  • «بازی اختاپوس» از شبکه یک سیما