Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:25:51 GMT

بارش باران تا اواخر وقت امروز در گیلان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۱۰۸۲

بارش باران تا اواخر وقت امروز در گیلان ادامه دارد

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به الگوهای حاکم بر نقشه‌های هواشناسی، اظهار کرد: بررسی این الگوها نشان دهنده استقرار جریانات خنک و شمالی در استان گیلان است.

وی افزود: بر این اساس در روز گذشته (جمعه) و امروز (شنبه) شرایط برای بارش‌های پراکنده و کاهش دما فراهم شده و شاهد افزایش ابر و بارش‌های پراکنده هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه در روز جمعه اسب وونی تالش خنک‌ترین و ازبرم سیاهکل گرم‌ترین مناطق استان گیلان بودند، گفت: این شرایط تا عصر امروز (شنبه) ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از روز یکشنبه شرایط برای روند افزایش دما در استان گیلان فراهم می‌شود، اضافه کرد: این شرایط تا روز سه شنبه در استان ادامه داشته و شاهد کاهش ابر و افزایش دما خواهیم بود.

دادرس با اشاره به اینکه دریای خزر با ارتفاع موج ۶۰ سانتی متر تا ۱.۶ متری از امروز تا عصر فردا برای فعالیت‌های دریانوردی نامناسب است، گفت: از روز یکشنبه با کاهش ارتفاع موج شرایط برای انجام فعالیت‌های دریایی فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: آسمان استان گیلان برای امروز (شنبه) قسمتی ابری تا ابری، در برخی نقاط همراه بارندگی پراکنده و خفیف بوده که به تدریج از میزان ابرناکی هوا کاسته می‌شود.

کد خبر 5307027

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی گیلان محمد دادرس بارش باران ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل واکسیناسیون کرونا هفته دفاع مقدس اربعین حسینی کرمانشاه گرگان سیستان و بلوچستان ایلام واکسیناسیون استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه امروز در بیشتر مناطق نیمه شرقی، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد، گفت: بارش باران در بعضی مناطق کشور ادامه دارد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بیشتر مناطق نیمه شرقی، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی افزود: روز جمعه در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و بعضی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: یکشنبه در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب و دوشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام، بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و طی دو روز مذکور در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

وی گفت: طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در بعضی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد؛ همچنین پنجشنبه تنگه هرمز و دریای عمان و جمعه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، کمی ابری تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد شدید با بیشینه ۲۴ و کمینه ۹ درجه سانتی‌گراد است و روز جمعه، صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با بیشینه ۲۶ و کمینه ۱۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747712

دیگر خبرها

  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۵ و ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران
  • سایه باران کماکان بر سر تهران
  • بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور همچنان ادامه دارد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • بارش‌های رگباری باران در گیلان
  • تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود