Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@00:47:12 GMT

تردد به شهر‌های نارنجی ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۱۱۶۲

تردد به شهر‌های نارنجی ممنوع است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، شفیعی، فرماندار قزوین گفت: با توجه به اینکه وضعیت استان قزوین از رنگ بندی قرمز کرونایی به نارنجی تغییر کرده است، اما همچنان، خودرو‌هایی که به مناطق نارنجی وارد و یا از آنجا خارج می‌شوند ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی افزود: ما در حال طراحی سامانه الکترونیک برای صدور مجوز‌های تردد بین استانی برای مشاغل ضروری هستیم تا از حضور فیزیکی مردم در فرمانداری‌ها کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرماندار قزوین، همچنان از ساعت ۲۲ محدودیت‌های شبانه اعمال می‌شود و آن دسته از مردمی که در ساعات ممنوعیت تردد برای تزریق واکسن کرونا مراجعه می‌کنند، با ارائه مدارک واکسیناسیون، جریمه آن‌ها لغو می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا فرماندار قزوین حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان

سازمان هواشناسی برای استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان وبلوچستان هشدار سطح نارنجی وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌ها و خسارت به کشاورزان صادر کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و نیمه شرقی هرمزگان از  رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و تگرگ در این مناطق خبر داد.

این بارش‌ها مخاطره جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای، ریلی و هوایی، آبگرفتگی معابر عمومی، صاعقه، ریزش سنگ در نواحی کوهستانی، خسارت به سازه‌های موقت و خسارت به صنعت کشاورزی را به همراه خواهد داشت.

هشدار بارش‌های شدید در 5 استان

سازمان هواشناسی توصیه کرده مردم از رودخانه‌ها و مسیل ها و عدم استقرار در مناطق مرتفع فاصله بگیرند. همچنین عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، همراه داشتن تجهیزات لازم و سوخت کافی هنگام سفر با خودرو، خودداری از چرای دام و عدم تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، بازگشایی دهانه پل‌ها، انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان‌های مسقف از دیگر توصیه‌های سازمان هواشناسی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • وضعیت هوای ۳ شهر بر مدار نارنجی ثبت شد / پاک‌ترین هوا سهم زاهدان است
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • بزرگ ترین پفک آلبرتا (عکس)