Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:02:35 GMT

تیم ملی والیبال با شکست چین راهی فینال شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۱۳۴۰

تیم ملی والیبال با شکست چین راهی فینال شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابت‌های قهرمانی آسیا امروز شنبه، در دیدار نیمه نهایی مسابقات از ساعت ۱۰:۳۰ مقابل تیم چین صف آرایی کرد.

ملی پوشان در این دیدار موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک از سد چین عبور کنند و راهی دیدار نهایی شوند. بازی فینال فردا یکشنبه برگزار می شود و برنده دیدار ژاپن و چین تایپه حریف ایران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نتایج ست شماری؛
ست نخست: ۲۵ بر ۲۲ به سود تیم ملی والیبال ایران
ست دوم: ۲۵ بر ۱۷ به سود تیم ملی والیبال چین
ست سوم: ۲۵ بر ۲۲ به سود تیم ملی والیبال ایران
ست چهارم: ۲۵ بر ۱۷ به سود تیم ملی والیبال ایران

میلاد عبادی پور، میثم صالحی، امیر حسین توخته، علی اصغر مجرد، امین اسماعیل نژاد، جواد کریمی و محمدرضا حضرت پور یاران آغاز کننده بازی برای تیم ملی ایران بودند. با توجه به آسیب دیدگی صابر کاظمی پیش از آغاز بازی به دلیل برخورد ناخواسته با یکی از بازیکنان، اسماعیل نژاد از ابتدا در ترکیب قرار گرفت.

دو تیم والیبال ایران و چین در ست نخست، بازی برابر و پایاپایی به نمایش گذاشتند و برتری نسبت به هم نداشتند اما در اواخر ست دفاع‌های مستحکم علی اصغر مجرد اختلاف امتیاز را ایجاد کرد تا در امتیاز های حساس پایانی خیال تیم ملی آسوده شود.

چینی‌ها در آغاز ست دوم شروع طوفانی داشتند و اختلاف ۵ امتیاز را در بازی ایجاد کردند تا نخستین تایم استراحت فنی را ۸ بر ۵ پشت سر بگذارند. سرویس‌های خوب چین، دریافت ایران را با مشکل مواجه کرد تا اختلاف امتیاز افزایش یابد. در نهایت ست دوم با برتری ۲۵ بر ۱۷ چین همراه شد. این نخستین ستی بود که ملی پوشان ایران از آغاز مسابقات واگذار کرد تا دو تیم در ست شماری برابر شوند.

در ست سوم چین با امتیاز ۵ برابر پیش آمد و در ادامه به دلیل اشتباه داوری و پایین بودن کیفیت ویدیو چک، چین پیش افتاد اما ملی پوشان با کسب ۳ امتیاز متوالی، نخستین تایم استراحت فنی را ۸ بر ۷ پیروز پشت سر گذاشتند. در ادامه چینی‌ها یکبار دیگر بازی را در امتیاز ۱۲ برابر کردند و تا امتیاز ۱۷ پایاپای پیش رفتند. درخشش صابر کاظمی در سرویس و اسپک ایران را ۲۲ بر ۱۸ بار دیگر پیش انداخت. در نهایت ایران ۲۵ بر ۲۲ پیروز ست سوم شد.

ست چهارم نیز در ابتدا بازی دو تیم تا امتیاز ۷ برابر پیش رفت اما یک بار دیگر عملکرد بدون نقص صابر کاظمی به کمک تیم آمد و تمرکز چین را بهم ریخت تا اختلاف امتیاز به سود ایران افزایش یابد. ملی پوشان دومین تایم استراحت فنی را ۱۶ بر ۱۰ پیروز پشت سر گذاشتند. صابر کاظمی که مصدومیت جزیی از ناحیه بینی داشت از زمان حضورش در زمین روند بازی را به سود ایران تغییر داد. در نهایت تیم ملی با درخشش صابر کاظمی چین را شکست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و یکمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا از روز ۲۱ شهریور با حضور ۱۶ تیم برتر قاره آسیا در چهار گروه چهار تیمی به میزبانی ژاپن آغاز شده و تا ۲۸ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

تیم ملی والیبال ایران در سال‌های ۲۰۱۱، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۹ عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرده است و این بار با هدایت مربی ایرانی به دنبال چهارمین قهرمانی در قاره کهن است.

کد خبر 5307247 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران والیبال مسابقات قهرمانی آسیا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال جام جهانی فوتسال فوتسال الهلال عربستان تیم ملی والیبال ایران جام جهانی 2021 فوتسال مسابقات قهرمانی آسیا تیم فوتبال استقلال تاجیکستان کشتی فرنگی لیگ برتر فوتبال ایران سود تیم ملی والیبال تیم ملی والیبال ایران صابر کاظمی ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد

تیم فوتبال یوکوهامای ژاپن با غلبه بر حریف کره‌ای به فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۴ رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا و از ساعت 13:30 امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال یوکوهامای ژاپن میزبان دیدار برگشت مقابل اولسان کره جنوبی بود و این دیدار با توجه به پیروزی 3 بر 2 تیم ژاپنی و تساوی دو تیم در نتیجه کلی در نهایت به ضربات پنالتی رسید که در جریان این ضربات حساس، یوکوهاما در مجموع با پیروزی 5 بر 4 راهی دیدار فینال شد.

قضاوت این بازی را علیرضا فغانی بر عهده داشت.

شب گذشته تیم العین امارات با وجود شکست 2 بر یک مقابل الهلال با نتیجه کلی 5 بر 4 به عنوان پای غربی لیگ قهرمانان آسیا راهی فینال شده بود.

دیدارهای نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2024 روز 22 اردیبهشت در ژاپن و 5 خرداد در امارات برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • عیدیان راهی فینال شد
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد