Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا جانباز روز شنبه در حاشیه نشست بررسی مسائل و مشکلات کمبود آب آشامیدنی و طرح‌های آبرسانی به چهار شهرستان "مینودشت، گالکیش، کلاله و مراوه‌تپه" به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بودجه پیش بینی شده امسال برای طرح های آبرسانی مناطق روستایی کشور نسبت به سال قبل حدود پنج برابر و اعتبار طرح‌های آبرسانی و رفع تنش آبی در حوزه شهرها نسبت به سال قبل حدود ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ برابر شده است. 

وی اضافه کرد: در حوزه طرح‌های آبرسانی مناطق روستایی گلستان، اعتبار امسال این استان از هزار میلیارد ریال به هشت هزار میلیارد ریال افزایش یافته که صرف طرح های پیش بینی شده در این منطقه شمالی خواهد شد.

جانباز با قدردانی از همراهی و صبوری مردم به خاطر تحمل قطعی آب در تابستان امسال ابراز امیدواری کرد که با تخصیص کامل اعتبارات پیش بینی شده در بودجه امسال، بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه آب شرب مناطق روستایی و شهری کشور برطرف شود.

معاون وزیر نیرو در حاشیه بازدید از سد نرماب چهل چاری مینودشت به خبرنگاران گفت که یکی از اهداف شرکت آب و فاضلاب کشور برای افزایش اعتبارات سالانه، تامین آب میان مدت و بلند مدت با همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در همه مناطق از جمله استان گلستان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مقام مسوول در سفره ۲ روزه خود به گلستان که از امروز آغاز شد، علاوه بر بازدید از سد نرماب چهل چای مینودشت، بازدید از محل تصفیه خانه آب و مخزن در دست اجرا و همچنین تصفیه خانه فاضلاب گنبدکاووس و بررسی مسائل آبرسانی این شهرستان، افتتاح چاه شماره ۶ پروژه آبرسانی به آزادشهر، بازدید شبکه قره‌سو و زرین گل و بررسی مسائل آبرسانی علی‌آبادکتول، افتتاح ایستگاه پمپاژ و مخزن آبرسانی به گرگان و بازدید از منطقه سد وشمگیر و بررسی مسائل آبرسانی شهرستان آق‌قلا را در برنامه دارد.

وی همچنین فردا یکشنبه از مجتمع آبرسانی شهدای بندرترکمن و ایستگاه پمپاژ سیمین شهر بازدید و در نشست جمع‌بندی سفر با حضور مجمع نمایندگان و استاندار گلستان شرکت خواهد کرد.

استان گلستان ۱.۹ میلیون نفر جمعیت دارد که در ۱۴ شهرستان سکونت دارند. 

برچسب‌ها گنبدکاووس مینودشت گلستان آبرسانی حمیدرضا جانباز وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس مینودشت گلستان گنبدکاووس مینودشت گلستان آبرسانی حمیدرضا جانباز وزارت نیرو طرح های آبرسانی بررسی مسائل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا

میثم جعفرزاده که به منظور بازدید از چند پروژه آبرسانی شهری و روستایی در شهرستان فسا به استان فارس سفر کرده است، همراه با علی جان صادق‌پور، مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس و حسنعلی محمدی، منتخب مردم شهرستان فسا در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از خط انتقال آب چاه‌های منطقه چهل چشمه (بخش رونیز) به شهر فسا و پروژه آبرسانی به این شهر از منطقه مهدی‌آباد بازدید و بر تسریع در عملیات اجرایی تأکید کرد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس نیز در حاشیه این بازدید گفت: به منظور تامین پایدار آب شرب بخشی از شهر فسا، با اضافه شدن دو حلقه چاه جدید به چهار حلقه چاه قبلی در منطقه چهل چشمه بخش رونیز، ظرفیت خط انتقال این مجموعه آبرسانی به منظور انتقال آب ۶ حلقه چاه کاهش یافت که بر همین اساس اجرای خط انتقال جدید آب با افزایش ظرفیت انتقال، در دستور کار قرار گرفته و در حال اجراست.

علی جان صادق‌پور در تشریح طرح آبرسانی به شهر فسا از منطقه مهدی آباد نیز گفت: این طرح شامل حفر دو حلقه چاه و اجرای خط انتقال آب با لوله‌های ۸۰۰ میلیمتری است که اجرای خط انتقال پایان یافته و با برق‌رسانی و تجهیز چاه‌های مزبور، این طرح در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • (تصاویر) ارتفاعات برفچال، شهرستان مینودشت
  • ارتفاعات برفچال مینودشت در استان گلستان
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی توسط وزارت نیرو
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی