Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه با حضور وزیر کشور برای انتخاب استاندار کردستان خبر داد. - اخبار استانها -

علیرضا زندیان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در  سنندج  در پاسخ به این سؤال که آیا مجمع نمایندگان برای انتخاب گزینه نهایی استاندار جدید کردستان به اجماع رسیده است، اظهار داشت: هنوز خیر، اما مجمع نمایندگان کردستان 6 گزینه را برای استانداری در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز و فردا قرار است جلسه‌‌ای با حضور مجمع نمایندگان کردستان و وزیر کشور در تهران برگزار و درباره گزینه نهایی استانداری تصمیم‌گیری شود، افزود: ترجیح مجمع نمایندگان انتخاب استانداری بومی قوی و جهادی است.

مهلت 45 روزه مجلس به دولت درباره ساماندهی کارکنان دولتیاولین دستور معاون اول رئیس‌جمهور به دستگاه‌ها/ هرگونه عزل‌ونصب تا استقرار دولت جدید ممنوع شد

عضو مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلساتی برای انتخاب و معرفی افراد لایق و شایسته برای تصدی سمت استانداری کردستان خبر داد و گفت: تاکنون با برخی از گزینه‌ها نیز نشست‌هایی برگزار و برنامه‌ها آنان نیز شنیده شده اما به اجماع نهایی نرسیده‌ایم.

زندیان با بیان اینکه تصمیم‌گیری اصلی و نهایی بر عهده وزیر کشور است، تصریح کرد: مجمع نمایندگان در مورد گزینه‌ها تنها مشورت ارائه داده اما امیدواریم فردی برای استاندرای کردستان انتخاب شود که مایه خیر، برکت و توسعه استان شود.

انتهیا پیام/481/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجمع نمایندگان برای انتخاب وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران

معصومه رضایی، در حاشیه نخستین جلسه تبیین و تفسیر قانون نحوه تشکیل تشکل‌های صنفی تخصصی استان تهران که به ریاست محمد علیمهری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران و مدیران کل استان برگزار شد، در گفتگو با واحد خبر استانداری، با اشاره به اهمیت این جلسه اظهار کرد: قانون نحوه تشکیل انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی تخصصی در اواخر سال ۱۴۰۱ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است.

رضایی با اشاره به تأثیرگذاری مهم وزارت کشور در تدوین آئین نامه این قانون گفت: این مهم، پس از طی مراحل قانونی در اواخر سال ۱۴۰۲ به استانداری‌های کشور ابلاغ و به موجب این آئین نامه، بسته جدیدی به حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری‌های کشور محول شد.

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران عنوان کرد: با توجه به نقش سازمان‌های مردم نهاد در اجرای امور داوطلبانه می‌توان این قانون را این گونه تعریف کرد که رشد فرآیند‌ها و مراودات اجتماعی پررنگ‌تر شده به شرط آنکه در باب و بستر خودشان اجرایی شوند.

وی در ادامه با تاکید بر چهار ویژگی غیرسیاسی، غیرتجاری، غیرانتفاعی و داوطلبانه تشکل‌های صنفی تخصصی بیان کرد: این تشکل‌ها می‌توانند در قالب کانون‌ها، انجمن‌ها و جمعیت‌ها شکل گرفته و با ارکانی همچون مجمع عمومی دارای هیئت مدیره، مدیرعامل و بازرسین کار خود را آغاز و در راستای کارگروه استانداری تهران رسمیت بگیرند.

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: کار گروه استانداری تهران با ۱۲ عضو دارای حق رأی مثل مدیران کل جهاد، صمت، تعاون کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی و همچنین دادگستری، اطلاعات، اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی به عنوان اعضای غیر حق رأی کار خود را آغاز کرده که اعضای غیرحق رأی نقش مهم استعلامات را به عهده دارند و می‌توان گفت که تولد یک تشکل در ابتدا بسته به استعلامات اعضای غیرحق رأی است.

رضایی با بیان اینکه استانداری تهران یکی از اولین استان‌های کشور است که کارگروه اقتصادی را تشکیل داده است، گفت: اهداف این کارگروه با جدیت دنبال می‌شود، چنانکه در نخستین جلسه شش درخواست احصا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • معرفی ۵ معلم کردستانی به مرحله نهایی انتخاب معلمان نمونه
  • برگزاری آزمون‌های تمام الکترونیک در آموزش و پرورش تا سال ۱۴۰۷
  • فیلم/حضور وزیر کشور در جلسه عملیات پاسخ به بحران
  • حضور وزیر کشور در جلسه عملیات پاسخ به بحران
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج + فیلم