Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@23:15:41 GMT

توضیح کارشناس AFC درباره احتمال حذف الهلال

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۱۶۱۵

توضیح کارشناس AFC درباره احتمال حذف الهلال

کارشناس فوتبال آسیا و عضو کمیته رسانه ای AFC در زمینه احتمال حذف الهلال مقابل پرسپولیس پاسخ داد.

به گزارش مشرق، شب گذشته نیکولو شیرا خبرنگار معروف ایتالیایی ادعای بزرگی مطرح کرد و از احتمال حذف الهلال رقیب پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

خبرنگار ایتالیایی در توئیتر خود خبر داد که الهلال به دلیل تخلفاتی که علیه سباستین جووینکو هافبک ایتالیایی سابقش انجام داده ممکن است از سوی فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) با جرائم سنگینی از جمله کنار گذاشتن از لیگ قهرمانان آسیا مواجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

حذف الهلال به سود استقلال یا پرسپولیس؟

در همین رابطه برای جویا شدن از واقعیت این خبر و آیا احتمال دارد الهلال در بازی مقابل پرسپولیس حضور پیدا نکند به سراغ سلطان المهوس خبرنگار سرشناس عربستان و عضو کمیته رسانه ای AFC رفتیم.

خبرنگار و کارشناس حقوقی فوتبال آسیا در این زمینه، گفت: در پرونده الهلال با سباستین جووینکو در صورت اثبات تخلف حداکثر جرائم طبق قوانین فیفا برای تیم الهلال به شرح زیر است: کسر امتیاز، پرداخت جریمه مالی، بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و سقوط به دسته پایین است.

وی در ادامه تاکید کرد: تنها گزینه، فریبکاری و جعل سند باعث می شود تیمی از رقابت های سال آینده لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شود و در دوره کنونی این تخلف اعمال نمی شود. در نتیجه ادعای این خبرنگار ایتالیایی کاملا غلط است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس الهلال حذف الهلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال

به گزارش "ورزش سه"، الهلال عربستان شب گذشته پس از 34 پیروزی متوالی، در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 4-2 برابر العین شکست خورد.

نیمار که پس از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی همچنان از میادین فوتبال دور است، پس از پایان این مسابقه با انتشار یک استوری به شکست الهلال واکنش نشان داد.

او که این مسابقه را از تلویزیون تماشا می‌کرد، با انتشار تصویری از نتیجه نهایی خطاب به بازیکنان الهلال نوشت: "بزنید بریم بچه‌ها..‌. 90 دقیقه وقت داریم. من به خودمون باور دارم."

این استوری در شرایطی از سوی نیمار منتشر شد که او در هفته‌های اخیر بارها به حمایت از الهلال پرداخته که آخرین آن هم پس از مراسم قهرمانی این تیم در سوپرکاپ عربستان بود.

دیدار بازی برگشت الهلال و العین در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر سه‌شنبه 24 آوریل در ورزشگاه کینگدام آرنا ریاض برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سالم الدوساری، موثرترین بازیکن لیگ قهرمانان
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • پرواز ستاره العین برای آقای گلی آسیا
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان