Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@12:12:19 GMT

ریختن تریاک در غذا برای جذب مشتری!

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۱۸۴۲

پلیس چین، مالک رستورانی را که در ماکارونی مشتری‌ها تریاک می‌گذاشت، بازداشت کرد. او اعتراف کرد که با این کار درصدد بود تا مشتری‌ها به غذاهایش معتاد شوند و مشتری دائمی او بشوند.

سایت odditycentral شنبه یازده سپتامبر ۲۰۲۱ اعلام کرد که پلیس چین رستوران‌داری را در شهر جیانگسو به جرم افزودن تریاک به ماکارونی مشتری‌ها دستگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تریاک در ماکارونی

اواخر ماه آگوست شخصی به نام "لی" که مالک یک رستوران در چین بود با افزودن تریاک به غذاها، برای خود مشتری‌های دائمی دست و پا میکرد.

فضاحت  این حرکت غیر انسانی زمانی سر و صدا کرد که در فضای مجازی فیلم هشدار دهنده‌ی  کوتاهی در مورد رستوران‌های مشکوکی که اشتهای مشتریان را بیشتر میکردند پخش شد.

یکی از مشتریان این رستوران احتمال داد که رستوران مورد علاقه اش نیز دست به این کار میزند؛ برای همین سرنخ  این گمان خود را دنبال کرد  و با پلیس تماس گرفت

بررسی‌های پلیس چین نشان داد که رستوران مورد نظر نیز برای سوآوری بیشتر دست به این عمل غیر انسانی می‌زده است.

نتایج آزمایش ها نشان داد که مقدار زیادی "بابا فرین" و "نارکوتین" و "روغن فلفل تند" که حاوی مقدار قابل توجهی تریاک هست در این ماکارونی ها وجود دارد.

روغن فلفل تند طعم لذیذی به غذا می‌دهد، ولی استفاده طولانی مدت از آن اعتیاد آور و برای سلامتی خطرناک است.

 

مالک این رستوران اذعان کرد، بعد از ضرر و زیان‌های بسیاری که رستوران طی قرنطینگی دوران کرونا متحمل شد، این تنها روشی بود که می توانست ضررها را جبران کند.

مردم به سرعت شیفته این رستوران شدند و سود‌ دهی بالایی در مدت زمان کمی به دست آورد، ولی دست تقدیر این مرد را نهایتا رسوا کرد و او را پشت میله‌های زندان جای داد.

منبع: تابناک باتو

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مشتری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان کاشمر 

سرهنگ حسن مشهدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیش از ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک در این شهرستان کشف شد که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی کاشمر در حین کنترل یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه سواری سایپا ۱۴۱ مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشمر تصریح کرد: مأموران پس از بازرسی دقیق خودرو موفق شدند مقدار ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کنند.

وی بیان کرد: دو نفر متهم در همین خصوص، با تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6064087

دیگر خبرها

  • نزدیک ۲ هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان شمالی ثبت شد
  • کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان کاشمر 
  • عکس| شکار پدر هالند در بارسلونا!
  • (ویدئو) مرکز خرید یک مشتری خود را بلعید!
  • تداوم اجرای طرح سلامت نوروزی در خوزستان
  • چرا هتل هما 2 مشهد محبوبیت زیادی دارد؟
  • ببینید | لحظات وحشتناک فرو ریختن پل رانسیس اسکات در آمریکا
  • انجام ۳۰۶ مورد نظارت بر مراکز اقامتی و خدماتی نوروزی ایلام
  • احتمالا شناسایی فرازمینی‌ها در قمر یخی مشتری
  • فیلم/ اشک ریختن وینیسیوس پس از سوالات نژادپرستانه