Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:09:14 GMT

وقتی ستاره تیم ملی چشم خورد! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۱۸۵۶

ستاره تیم ملی فوتسال در بازی اول مقابل صربستان در عرض کمتر از 2 دقیقه در بازی دوم اخراج شد تا بازی حساس با آرژانتین را از دست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا صمیمی، دروازه بان باتجربه تیم ملی فوتسال ایران نمایش خیره کننده در بازی اول مقابل صربستان داشت؛ او با واکنش های زیبای خود در طول بازی بارها دروازه ایران را نجات داد و یکی از عوامل اصلی پیروزی شاگردان ناظم الشریعه در بازی اول مرحله گروهی جام جهانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازی دوم اما اتفاقی را به همراه داشت که صمیمی را خیلی زود از ترکیب تیم ملی ایران حذف کرد. تنها یک دقیقه و 26 ثانیه از شروع مسابقه گذشته بود که علیرضا صمیمی بخاطر مهار توپ بیرون از محوطه جریمه و پس از بازبینی ویدئویی داوران، کارت قرمز مستقیم دریافت کرد تا شوک جدی به ایران وارد شود.

باقر محمدی، دروازه‌بان جوان ایران پس از اخراج صمیمی درون دروازه قرار گرفت. محمدی نمایش قابل قبولی مقابل امریکا داشت و باید دید در بازی حساس مقابل آرژانتین آیا ناظم الشریعه بازهم او را به میدان می فرستد یا سپهر محمدی، دیگر دروازه بان باتجربه تیم ملی برابر آرژانتین درون دروازه تیم ملی قرار خواهد گرفت.

 

 

 

خوشحالی امریکایی ها از اخراج صمیمی بسیار جالب بود؛ آنها می دانستند که با حضور این دروازه بان، گل زدن به ایران خیلی سخت است.

 

تیم ملی روز دوشنبه مقابل آرژانتین به میدان می رود؛ تیمی که با تفاضل گل بهتر بالاتر از ما در مکان نخست گروه F قرار دارد و حتی با تساوی هم به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله حذفی خواهد شد. تیم ملی ایران برای صدرنشینی کار سختی خواهد داشت و باید از سد آرژانتین بگذرد و باید دید که این ماموریت در غیاب صمیمی محقق می شود یا خیر.

فوتسال تیم ملی فوتسال علیرضا صمیمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال تیم ملی فوتسال علیرضا صمیمی دروازه بان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم

باز هم نجات دروازه ای دیگر از سرخیو راموس!

دانلود (1.3MB)

دیگر خبرها

  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم