Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@18:07:19 GMT

۲۸ کارمند خراسان شمالی بر اثر کرونا جان باختند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۲۱۲۸

۲۸ کارمند خراسان شمالی بر اثر کرونا جان باختند

به گزارش خبرنگار مهر، علی بیگ‌زاده پیش از ظهر شنبه در ستاد مدیریت کرونا خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۹ هزار و ۶۲۹ نفر از کارکنان دولت به بیماری کرونا مبتلا شدند که ۹ هزار و ۶ نفر به صورت کامل بهبود یافتند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی بیان داشت: اکنون ۵۹۵ نفر نیز تحت درمان و گذراندن دوره بیماری خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۲۸ کارمند خراسان شمالی به علت بیماری کرونا تاکنون جان باخته‌اند که ۷ نفر از آنان در دوره پیک پنجم بوده است.

بازگشایی مدارس نیاز به اقناع مردم دارد

احمد برادران نیز در این جلسه گفت: پیک پنجم بیماری کرونا در سطح کشور و استان رو به کاهش است اما ادامه این شرایط مستلزم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فواصل اجتماعی است تا با توجه به آغاز فصل پاییز شاهد پیک بعدی نباشیم.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: روند واکسیناسیون در استان بسیار خوب است و به دنبال کاهش سن واکسیناسیون با اجازه مسئولان سطح ملی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: موضوع بازگشایی مدارس و رفع دغدغه‌های خانواده‌های دانش آموزان نیاز به اقناع سازی دارد و باید در دستور کار دست اندرکاران باشد.

طاهر رستمی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری نیز در این جلسه اظهار داشت: در شرایط زرد کرونایی، امکان بازگشایی باشگاه‌ها و استخرهای سرپوشیده با ظرفیت ۳۰ نفر امکان پذیر است.

وی بیان داشت: هیچ نهادی جز ستاد کرونا صلاحیت تصمیم‌گیری در خصوص محدودیت‌ها را ندارد.

کد خبر 5307544

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی ویروس کرونا علی بیگ زاده دورکاری کارمندان ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل هفته دفاع مقدس واکسیناسیون کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان واکسیناسیون سیستان و بلوچستان ایلام خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان مسابقات دو روزه انتخابی تیم ملی موتور کراس که در پیست موتور کراس مجموعه آزادی تهران برگزار شد، هستی رضایی موتور سوار آشخانه‌ای با بیشترین امتیاز و جمع بندی کادر فنی به عنوان یکی از منتخبین تیم ملی ایران معرفی شد.

تیم ملی موتور کراس برای دومین سال متوالی در شهریور ماه امسال در مسابقات جهانی ترکیه شرکت می‌کند.

کد خبر 6087371

دیگر خبرها

  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا