Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@07:02:39 GMT

یک قدم تا جهانی شدن دختران هندبالیست

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۲۴۰۵

یک قدم تا جهانی شدن دختران هندبالیست

تیم ملی هندبال بانوان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا تیم ملی فلسطین را گلباران کرد.

به گزارش " ورزش سه"، در روز سوم از هجدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی بانوان آسیا به میزبانی کشور اردن دقایقی قبل تیم ملی هندبال ایران در سومین بازی خود در گروه B این رقابت ها در سالن پرنسس سمیه شهر امان به مصاف تیم فلسطین رفت‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملی پوشان هندبال که در بازی اول ۲۳ بر ۲۰ مغلوب ژاپن نایب قهرمان آسیا شدند، در دومین بازی روز پنج شنبه کویت را درهم کوبیدند و با نتیجه ۳۸ بر ۱۱ این تیم را شکست دادند.


شاگردان قانع در سومین بازی خود امروز به مقابل فلسطین صف آرایی کردند که موفق شدند این تیم را مقتدرانه با نتیجه قاطع ۵۲ بر ۹ شکست دهند و دومین برد خود را در هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا جشن بگیرند.


دختران هندبالیست حالا برای جهانی شدن فقط به یک گام دیگر نیاز دارند و در صورتی که فردا تیم اردن نماینده میزبان رقابت ها را شکست دهند صعود خود را به جمع چهار تیم‌ پایانی قطعی خواهند کرد و با توجه به افزایش سهمیه آسیا از سه تیم به پنج تیم برای رقابت های جهانی تیم ملی جواز حضور در مسابقات قهرمانی هندبال جهان به میزبانی اسپانیا را کسب خواهد کرد.

 


تیم ملی ایران در آخرین بازی مرحله گروهی روز سه شنبه مقابل سوریه بازی خواهد کرد.


هجدهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی بانوان آسیا با شرکت ۱۱ تیم از تاریخ ۲۴ شهریور ماه اغاز شده است و تا سوم مهر نیز ادامه خواهد داشت.

هندبال تیم ملی هندبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هندبال تیم ملی هندبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا

با برگزاری دیدارهای انتخابی در دو وزن پنجم و هفتم، ترکیب تیم ملی برای حضور در بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب و معرفی شد.

به گزارش ایسنا، با توجه به عملکرد تکواندوکاران در لیگ برتر، رقابت‌های بین المللی جام فجر  ریاست فدراسیون جهانی و همچنین برگزاری مسابقات انتخابی در اوزان پنجم و هفتم، مهدی حاجی موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم، متین رضایی در وزن ۶۳- کیلوگرم، امیر سینا بختیاری در وزن ۷۴- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن ۸۰- کیلوگرم، محمد حسین یزدانی در وزن ۸۷- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن ۸۷+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل خواهند داد.

ابوالفضل زندی در وزن ۵۸- کیلوگرم و مهران برخورداری در وزن ۸۷- کیلوگرم دو ملی پوش دیگر تکواندو با توجه به در اختیار داشتن سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از طریق جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۲۲، به مسابقات اعزام خواهند شد تا تیم ملی تکواندو با هشت تکواندوکار راهی ویتنام شود.

مجید افلاکی به عنوان سرمربی، رضا ایمانزاده و مهرداد یوسفی اعضای کادر فنی و حمیدرضا یاوری هم پزشک تیم ملی خواهد بود.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در هشت وزن برگزار می‌شود که هر کشور مجاز به اعزام شش تکواندوکار به این مسابقات است. تیم ملی ایران در اوزان اول و چهارم تکواندوکاری به این رقابت‌ها اعزام نمی‌کند. همچنین بر اساس قوانین فدراسیون جهانی تکواندوکارانی که در جام ریاست فدراسیون موفق به کسب مدال می‌شوند، جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی قاره‌ای سال آتی را دریافت خواهند کرد.

بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • حضور هندبالیست ایرانی در المپیک پاریس
  • هندبالیست ساحلی جوان ایران در تیم منتخب المپیک بازی می کند
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • خوب و بد هندبال ایران در سال 1402 از نگاه پاکدل
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • خوب و بد هندبال ایران در سال ۱۴۰۲ از نگاه پاکدل
  • آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال
  • هاکی روی یخ بانوان آسیا؛ پیروزی ملی پوشان ایران مقابل قرقیزستان